اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

راه‌اندازی کمپین مبارزه با ویروس کرونا در پیشوا

به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کمپین مبارزه با کرونا توسط شبکه بهداشت ودرمان شهرستان پیشوا راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی کمپین مبارزه با ویروس کرونا در پیشوا

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، کرونا مسأله مشترک و نگرانی عمومی است و راه مقابله با آن تجهیز همگانی به سلاح آگاهی و داروی خودمراقبتی است. گام اول از رعایت بهداشت فردی شروع می‌شود تا گام نهایی که حفظ بهداشت عمومی است و این راه جز با مشارکت همه اقشار و نهادهای اجتماعی و همبستگی ملی قابل عبور نیست.

به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کمپین مبارزه با کرونا توسط شبکه بهداشت ودرمان شهرستان پیشوا راه‌اندازی شد که مورد استقبال ادارات و مردم و بازاریان این شهرستان قرار گرفت.

در کمپین مبارزه با کرونا رسانه‌های آموزشی پیشگیری از شیوع این ویروس توسط کارشناسان سلامت به مردم و ادارات و بازاریان و مغازه‌داران و نانوایی‌ها شهرستان پیشوا تحویل و در سطح شهر و محل کار آنها نصب گردیده است در این رسانه آموزشی نکات بهداشتی و چگونگی پیشگیری از ویروس کرونا توضیح داده شده است.

براساس این گزارش, در کمپین مبارزه با ویروس کرونا تمامی همایش‌ها و اماکن و مسابقات ورزشی تعطیل و جلسات ادارات و برنامه‌های حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) و مساجد لغو و تجهیزات شهری ضدعفونی و گندزدایی شد.

انتهای پیام/ح/ت/ث30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول