اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

«خداقوت» فرمانده سپاه تویسرکان به کادر پزشکی/ کرونا قابل مهار است

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با حضور در بیمارستان ولیعصر(عج) از زحمات کارکنان آن به منظور مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.

«خداقوت» فرمانده سپاه تویسرکان به کادر پزشکی/ کرونا قابل مهار است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، عصر امروز فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با همراهی معاون خود، «خبرنگار فارس» و هفته نامه محلی «ندای توی» به صورت چهره به چهره با کارکنان بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) این شهرستان با هدف قدردانی از زحمات این طیف فعال در برهه درگیری کشور با بیماری کرونا دیدار کرد.

آنچه امروز بیش از هر زمان در کشور نیاز است وحدت و همدلی و امیدبخشی به جامعه است، ترس را باید از وجود خود دور کرده و با رعایت اصول بهداشتی ضریب سلامتی جامعه را افزایش داد.

 به همین منظور حضور مسوولان در بین کادر درمانی از یک سو و انجام درست و به موقع وظایف مربوط به هر کدام از ما ایرانی‌ها با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) با توجه به بحران بیماری کرونا که جهان را فرا گرفته، سربلند و عزتمندی را رقم خواهد زد همچون همه رویدادهای تاریخ ایران اسلامی.

در راستای عرض خداقوت به کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با همراهان خود در دفتر وحید فدایی، رئیس بیمارستان حضور یافت.

مرتضی سیاهوشی تلاش مجموعه کادر بهداشت و درمان را شایسته تقدیر دانست و اظهار کرد: فعالان عرصه درمان طبق فرامین رهبری در مقابله با بیماری کرونا جهاد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز همانند دوره هشت سال دفاع مقدس باید با تمام توان و وحدت و همبستگی در صحنه حضور یابیم گفت: با امید به خداوند متعالی و ایثار و گذشت نسبت به همدیگر در  این برهه از زمان ما این وضعیت را پشت سر خواهیم گذاشت.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه طبق روایات هر کس عزمی بر برآورده کردن حاجت بیماری داشته باشد بهشت بر آن واجب می‌شود تاکید کرد: تلاش و ایثارگری امروز پرستاران و کادر درمانی در جبهه سلامت جامعه به طور حتم اجر جزیل الهی را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر اینکه اصول اولیه بهداشت باید برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری رعایت شود تاکید کرد: نباید از مباحث معنوی و دینی در این زمان غافل شد، چراکه بزرگان دین بر توسل به ائمه(ع) و قرائت ادعیه مانند زیارت عاشورا به هنگام ورود بلا تاکید زیادی‌ دارند.

مدیر بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) تویسرکان نیز با اشاره به اینکه جنگ امروز از حالت نظامی خارج است اما حضور و تلاش فعالان عرصه درمان حکم جهادگران دوران سال‌های دفاع از میهن را دارند اظهار کرد: تامین ایمنی کادر درمانی بیمارستان برای ارائه خدمات ضروری است.

وحید فدایی حضور مسوولان در بین کادر بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) را دلگرمی و تقویت قوای روحی و جسمی این طیف دانست و گفت: امیدواریم همه ما فعالان این عرصه سربازی قابل برای خدمت به مردم باشیم.

وی با بیان اینکه مبتلایان به بیماری کرونا به سه دسته مشکوک، محتمل و قطعی تقسیم می‌شوند خاطرنشان کرد: خوشبختانه در تویسرکان موارد محتمل و قطعی کرونا نداشتیم.

مدیر بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) تویسرکان با اشاره به بستری چهار مورد مشکوک به بیماری کرنا در آی.سی.یو  بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) گفت: دو مورد پاسخ آزمایش منفی بوده، از دو مورد دیگر یک مورد در سلامت است و مرخص شده و یک مورد طبق نظر متخصص عفونی به همدان ارجاع شد.

وی درباره وضعیت کنونی خودروی مسافران در ورودی شهرستان نیز گفت: وضعیت 40 مسافر در ورودی شهر بررسی شد که از این تعداد هفت نفر مشکوک به کرونا تشخیص داده شدند که طبق جلسه‌ای مقرر شد همه در منازل خود قرنطینه و زیر نظر پزشکان بیمارستان قرار دارند.

فدایی با اشاره به ارائه آموزش‌های لازم به جوامع مخاطب در بین اقشار مختلف جامعه مانند کارگران، بانوان، فرهنگیان خاطرنشان کرد: این بیماری با رعایت اصول اولیه بهداشت قابل کنترل است و نباید نگران بود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در پایان از بخش‌های ایزوله تنفسی، داخلی و ایستگاه پرستاری بازدید و از زحمات پرستاران و پزشکان و دیگر فعالان بیمارستان قدردانی کرد.

 انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول