اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

شهروندان از مراجعه غیرضروری به مراجع قضایی خودداری کنند

معاون دادستان عمومی‌و انقلاب قزوین با توجه به شیوع ویروس کرونا به شهروندان محترم توصیه کرد از حضور غیر ضروری در مراجع قضایی جددا خودداری کنند.

شهروندان از مراجعه غیرضروری به مراجع قضایی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین مهدی ولی‌زاده اظهار کرد: با توجه به شیروع ویروس کرونا در اکثر استان‌های کشور و مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش چندین نفر در استان قزوین، ضروری است مردم موارد بهداشت فردی و عمومی‌بیش از پیش در جهت پیشگیری از شیوع این بیماری رعایت شود.

معاون دادستان عمومی‌و انقلاب قزوین افزود: اقدامات پیشگیرانه مختلفی از جمله تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، سینماها و برخی اماکن عمومی، لغو جلسات و همایش‌ها، کاهش ساعت اداری کارکنان، کنترل مبادی ورود و خروج شهر، ضدعفونی مدارس و وسایل نقلیه عمومی‌و... در استان قزوین برنامه ریزی و اجرایی شده و لازم است این اقدامات استمرار داشته و توصیه می‌شود شهروندان در روابط اجتماعی و فعالیت‌های روزانه خود تمامی‌موارد بهداشتی را با دقت رعایت و به دیگران نیز آموزش دهند و از عبور و مرور غیر ضرور در اماکن شلوغ و پر رفت و آمد جددا خودداری پرهیز کنند.

ولی‌زاده در ادامه تاکید کرد: مراجع قضایی یکی از اماکن شلوغ و پر رفت و آمد شهروندان است و به دلیل مراجعین مختلف شدیدا در معرض پخش این ویروس در صورت ابتلاء قرار دارد و شهروندان محترم می‌توانند امورات پرونده ای و اطلاع از وضعیت آن را از طریق سامانه ثنا پیگیری و دنبال کنند.

این مقام قضایی استان اذعان کرد: مجتمع‌های قضایی استان تمامی‌موارد بهداشتی را رعایت کرده و ضدعفونی روزانه انجام می‌شود، اما به شهروندان محترم توصیه می‌کنیم حدالامکان از مراجعه غیر ضروری به مراجع قضایی جددا خودداری کنند و تنها در صورت ابلاغیه حضور در این مراجع حاضر شوند.

معاون دادستان مرکز استان در پایان خاطرنشان کرد: لازمه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی و عمومی‌است و باید نسبت به این موضوع فرهنگ‌سازی صورت گیرد و راهکارها و اقدامات پیشگیرانه بهداشتی از سوی دستگاه‌های متولی، صدا و سیما و رسانه‌ها به شهروندان آموزش داده و اطلاع‌رسانی شود تا از شیوع این ویروس پیشگیری و جلوگیری شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول