اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تراکتور از پارس غافل شد و باخت/ دیدار با استقلال تهران هواداران به ورزشگاه بیایند

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تراکتور از تیم ما غافل شده بود و همین موضوع سبب شد تا شکست بخورد.

تراکتور از پارس غافل شد و باخت/ دیدار با استقلال تهران هواداران به ورزشگاه بیایند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، محمد امین منوچهری صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار با تراکتور تبریز اظهار داشت: جای هواداران واقعا در بازی روز گذشته خالی بود و خیلی دوست داشتیم در این بازی بزرگ، هواداران در کنارمان باشند ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا این مسابقه بدون تماشاگر برگزار شد.

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: در دیدار با تراکتور بازیکنان با انگیزه بالا و تمام توان خود را به کار گرفتند تا بتوانیم مردم و هواداران را شاد کنیم و خوشحالیم که توانستیم با کسب سه امتیاز خانگی شرایط تیم را در جدول بهبود ببخشیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم پارس جنوبی هفته به هفته بهتر می‌شود و تیم تراکتور تیم بسیار بزرگ و پرستاره‌ای است که ما در یک بازی سخت و دشوار توانستیم این تیم را شکست دهیم و به نظرم این تیم با توجه به شرایط پارس جنوبی از ما غافل شده بود.

منوچهری با اشاره به دیدار خانگی بعدی پارس جنوبی که با استقلال تهران است خاطرنشان کرد: امیدواریم در دیدار با استقلال هواداران‌مان بتوانند به ورزشگاه بیایند و کل ورزشگاه یک دست زرد رنگ باشد و ما بتوانیم با حمایت هواداران سه امتیاز آن مسابقه را کسب کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول