اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ابتلای شهروندان قرچکی به ویروس کرونا شایعه است

فرماندار قرچک گفت: تاکنون در خصوص ابتلای شهروندان قرچکی به ویروس کرونا گزارشی دریافت نشده و هرگونه اخبار در این خصوص شایعه است و با افراد خاطی برخورد می‌شود.

ابتلای شهروندان قرچکی به ویروس کرونا شایعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در جلسه ستاد هماهنگی پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران اظهار داشت: تاکنون در خصوص ابتلای شهروندان قرچکی به ویروس کرونا گزارشی دریافت نشده است.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود وقتی تصمیمی با هدف سلامت مردم گرفته می‌شود همه ادارات و مردم اهتمام لازم و همکاری را در این شرایط حساس داشته باشند.

فرماندار شهرستان قرچک تصریح کرد: تمام ادارات نیازهای آموزشی خود را در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به شبکه بهداشت و درمان ابلاغ کنند.

خطیبی با بیان اهمیت همراهی و مشارکت مردم در شکست ویروس کرونا ادامه داد: مردم در این ایام برای جلوگیری از شیوع این بیماری از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی یادآور شد: مردم باید از رفتن به مکان‌های عمومی که ازدحام وجود دارد و احتمال انتقال ویروس در آن زیاد است خودداری کرده و با رعایت نکات بهداشتی از ابتلای خود و دیگران به ویروس کرونا جلوگیری کنند.

فرماندار شهرستان قرچک رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی را تنها راه مقابله با این بیماری دانست و افزود: تاکنون در خصوص ابتلای شهروندان قرچکی به کرونا گزارشی دریافت نشده و هرگونه اخبار در این خصوص شایعه است و با افراد خاطی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول