اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

دستگیری باند بزرگ فیشینگ و اسکیمر در فارس

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی فارس از دستگیری باند بزرگ فیشینگ و اسکیمر در استان خبر داد.

دستگیری باند بزرگ فیشینگ و اسکیمر در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس، سرهنگ حشمت سلیمانی در نشست خبری امروز دهم اسفند از شناسایی و دستگیری باند بزرگ فیشینگ و اسکیمر در فارس خبر داد و گفت: به محض شکایات شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب هایشان، این موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه باند ۷ نفره در 3 عملیات جداگانه و در کمتر از ۴۸ ساعت در استان دستگیر شدند، افزود: نزدیک به ۵۰۰ کارت از این افراد کشف و در این رابطه ۵ نفر از شکات به پلیس فتا مراجعه کردند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به اینکه یک زن و ۶ مرد دستگیر شده اند و سرکرده این باند نوجوان ۱۵ ساله ای بوده است، افزود: مبالغ برداشت شده هنوز مشخص نشده و در حال بررسی است.

 رئیس پلیس فتای فارس با اعلام اینکه از استان های دیگر نیز پرونده هایی تشکیل و شکایت هایی مطرح شده است، اضافه کرد: میانگین سنی این باند بزرگ فیشینگ و اسکیمر ۲۵ تا ۳۰ سال است.

وی از افزایش ۵۰ درصدی جرائم سایبری با موضوعات مالی و کلاهبرداری های اینترنتی در استان خبر داد و گفت: آمار کشفیات جرائم در فضای مجازی فارس تا پایان بهمن با افزایش ۳۰ درصدی روبرو بوده است.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول