اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

عضو کمیسیون بهداشت: محتکران لوازم بهداشتی از برخورد بدون اغماض قضایی در امان نمانند

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: دستگاه قضایی باید به طور جد با محتکران مقابله کند و برخوردی بدون اغماض و عبرت‌آموز و در ملاء عام با این سودجویان صورت گیرد.

عضو کمیسیون بهداشت: محتکران لوازم بهداشتی از برخورد بدون اغماض قضایی در امان نمانند

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: اینکه در جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام‌القراء کشورهای اسلامی عده‌ای سودجو دست به احتکار و گرانفروشی لوازم بهداشتی آن هم در این شرایط خاص می‌زنند زیبنده نظام و کشور ما نیست.

وی افزود: دستگاه‌های نظارتی به ویژه دستگاه قضا باید برخوردی بدون اغماض و جدی با این محتکران و سودجویان و از خدا بی‌خبران داشته باشند و این افراد باید در ملاء عام مجازات شوند و برخورد با آنها برخوردی عبرت‌آموز باشد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در ادامه با اشاره به شایعات مطرح‌شده در شبکه‌های اجتماعی در مورد بیماری کرونا اظهار داشت: در شبکه‌های اجتماعی اخبار راست و درست زیادی در رابطه با بیماری کرونا مطرح می‌شود که انسان نمی‌داند کدامش راست است و کدام دروغ و بهتر است مردم به این اخباری که در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود توجهی نداشته باشند.

شهریاری خاطرنشان کرد: مردم فقط از رسانه ملی اخبار مربوط به کرونا را پیگیری کنند و به شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند؛ چراکه آنها اگرچه ممکن بخشی از اطلاعاتشان درست باشد اما اخبار غلطی را هم به مردم تحویل می‌دهند که این دو قابل تفکیک از یکدیگر نیست.

وی در پایان گفت: مسؤولان وزارت بهداشت و دیگر مسؤولان تلاش خود را به کار گرفته‌اند که ان‌شاءالله طی روزهای آتی تا آغاز سال جدید مشکل پیش‌آمده در کشور به دنبال شیوع ویروس کرونا برطرف شود و ما در شرایطی مطلوب وارد سال جدید شویم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول