اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نماینده ترکیه در سازمان ملل: ترکیه خواهان جنگ نیست

نماینده دائم ترکیه در سازمان ملل متحد ضمن تاکید بر این موضوع که ترکیه به دنبال جنگ نیست،‌ تصریح کرد که اگر امنیت این کشور به خطر بیفتد، در استفاده از قدرت تردید نخواهد کرد.

نماینده ترکیه در سازمان ملل: ترکیه خواهان جنگ نیست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری «آناتولی»، امروز (شنبه)‌ ،‌ در خبری فوری به نقل از «فریدیون سینیرلی‌اوغلو» نماینده دائم ترکیه در سازمان ملل گزارش کرد که ترکیه خواهان جنگ نیست اما چنانچه امنیت این کشور به خطر بیفتد، در استفاده از قدرت تردید نخواهد کرد.

۳۴ نظامی ترکیه بامداد دیروز (جمعه) در حمله هوایی که در نزدیکی روستای «الباره»، در «جبل الزاویه»، (حومه استان ادلب) رخ داد، کشته شدند.

در این خصوص، وزارت دفاع روسیه دیروز درباره کشته و مجروح شدن نظامیان ترکیه در حملات هوایی به عناصر مهاجم به ارتش سوریه تصریح کرد: «آنکارا درباره حضور نظامیان خود در ادلب به ما اطلاع نداده بود. نظامیان ترکیه در میان عناصر مسلحی بودند که روز گذشته در حملات هوایی به ادلب هدف قرار گرفتند» (جزئیات بیشتر).

وزیر دفاع ترکیه نیز، دیروز، مدعی شد که این کشور در پاسخ به حمله هوایی بامداد، ۲۰۰ مقر ارتش سوریه را از زمین و هوا هدف قرار داده است (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول