اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

کرایه حمل و نقل عمومی افزایش نیافته است

معاون عمرانی فرماندار تهران گفت:‌در حال حاضر هیچ گونه افزایش کرایه‌ حمل و نقل عمومی به تصویب نرسیده و در صورت ارسال مصوبه شورای شهر تهران این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کرایه حمل و نقل عمومی افزایش نیافته است

غلامحسین آرام معاون عمرانی فرماندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی اظهار داشت: در حال حاضر هیچ‌گونه افزایش کرایه حمل و نقل عمومی در تهران به تأیید و تصویب نرسیده است.

وی ادامه داد: هنوز مصوبه‌ای از شورای شهر تهران مبنی بر افزایش کرایه‌ها به فرمانداری تهران و کمیته انطباق ارسال نشده و تا پایان سال جاری افزایش کرایه‌ای نخواهیم داشت.

وی بیان داشت: در صورت ارسال مصوبه شورای شهر تهران در خصوص افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد و برای سال آینده بر اساس نرخ تورم و معیارهای قانونی نسبت به افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی اقدام می‌شود.

آرام گفت: معمولا افزایش کرایه‌ها از فروردین یا اردیبهشت‌ماه اعمال می‌شود و در صورتی که نسبت به افزایش کرایه‌ها اقدامی صورت گرفته باشد، خلاف قانون است و سازمان تاکسیرانی باید نظارت‌های لازم را در این خصوص داشته باشد و با متخلفین هم برخورد قانونی صورت بگیرد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول