اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

574سمن در کردستان مجوز فعالیت دارند

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندازی کردستان گفت: ۵۷۴ سازمان مردم نهاد مجوز دارند، اما متاسفانه بسیاری از سازمان‌های مردم نهاد بنابه مجوز داده شده فعالیت ندارند.

574سمن در کردستان مجوز فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرانک قدسی پیش از ظهر امروز در سومین جلسه ساماندهی جوانان استان که در سازمان ورزش و جوانان برگزار شد اظهار داشت: بحث تعلیم و تربیت در سازمان‌های مردم نهاد راهی برای به دست آوردن خرد جمعی در بین افراد جامعه است.

وی افزود: در کشور از سازمان‌های مردم نهاد پذیرش و حمایت‌های خوبی چه از طرف جامعه و چه از طرف دولت صورت می‌گیرد.

قدسی خاطرنشان کرد: در استان به ۵۷۴ سازمان مردم نهاد مجوز داده شده است؛ اما متاسفانه بسیاری از سازمان‌های مردم نهاد بنابه مجوز داده شده فعالیت ندارند.

وی ادامه داد: شرط اصلی فعالیت سازمان‌های مردم نهاد غیر سیاسی، غیر دولتی و غیر انتفاعی بودن است که سمن‌ها باید به آنها عمل کنند.

قدسی تصریح کرد: باتوجه به سیاست وزارت کشور فعالیت همه سازمان‌ها در دادن مجوز به سازمانهای مردم نهاد مشخص شده است و امیدواریم مجوز‌های داده شده در راستای فعالیت در فعالیت ارائه شده سمن و تایید صلاحیت اعضای سمن‌ها است.

وی افزود: تنها چهار دستگاه استانداری، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل ورزش و جوانان و بهزیستی می‌توانند مجوز برای سازمان‌های مردم نهاد صادر کنند.

قدسی خاطرنشان کرد: باید به این امر توجه کنیم که موسسات هنری سازمان مردم نهاد نیستند و هیچ‌وقت موسسات هنری، قرآنی و ... را سازمان مردم نهاد نمی‌دانیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول