اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس‌من| زمین متروکه بین چراغچی ۶۱ و ۶۳ تبدیل به پارک می‌شود

معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه ۲ مشهد گفت: تبدیل زمین متروکه بین چراغچی ۶۱ و ۶۳ به پارک را جزء اولویت‌های ستاره‌دار خود در سال ۹۹ قرار می‌دهیم تا هر چه زودتر در جهت حفظ آرامش مردم آن منطقه اقدام کرده باشیم.

فارس‌من| زمین متروکه بین چراغچی ۶۱ و ۶۳ تبدیل به پارک می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مخاطبان در سامانه «فارس من» سوژه‌ای را تحت عنوان «زمین خالی بزرگراه شهید چراغچی، مشهد را از معتادان خالی کنید» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری این موضوع را داشتند.

خبرنگار فارس این سوژه را از جانشین فرمانده نیروی انتظامی مشهد مقدس و معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه ۲ مشهد پیگیری کرد.

محمد طبسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ما این موضوع را پیگیری‌ خواهیم کرد و شهرداری آن منطقه را مجاب می‌کنیم که مالک آن زمین را احضار کرده و طی اخطاری که می‌دهد مالک باید آن قسمت از دیوار که تخریب شده را بازسازی کند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی مشهد مقدس با بیان اینکه برای همین زمین متروکه حدود یک ماه قبل طرحی را مبنی بر جمع‌آوری تعداد زیادی از معتادان متجاهر اجرا کردیم متذکر شد: تمام افراد معتاد دستگیر شده را به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل دادیم اما با توجه به مطالبه مردم مشخص است دوباره این مکان تبدیل به پاتوقی جهت حضور معتادان و افراد کارتن خواب شده است.

وی ادامه داد: رسیدگی به این موضوع را مد نظر داریم و همین امروز از رئیس کلانتری آن منطقه می‌خواهیم به شهرداری محل رفته و چاره‌ اندیشی برای حل این موضوع داشته باشند تا طی مجاب کردن مالک مبنی بر انسداد کامل آن زمین با دیوار، آن مکان از حالت پاتوق افراد معتاد خارج شود.

طبسی در خصوص گشت‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی در آنجا یادآور شد: نیروی انتظامی همیشه در آنجا گشت‌های شبانه‌روزی خود به‌خصوص گشت‌های محله محور در شیفت‌های مختلف اجرا می‌کند و در دستگیری سارقان و معتادان قاطع عمل کرده‌اند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی مشهد در پایان سخنانش از طرح مشترک ستاد نیروی انتظامی با نیروی کلانتری منطقه چراغچی خبر داد و گفت: این طرح طی هفته آتی اجرا خواهد شد و با اجرای آن افراد سارق و معتاد حتما دستگیر و جمع‌آوری می‌شوند.

سال آینده آن زمین را به پارک تبدیل می‌کنیم 

معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه ۲ مشهد در این رابطه توضیح داد: قرار است طی سال آینده در آن زمین یک طرح فضای سبز اجرا شود و مطمئناً با تبدیل شدن آن زمین متروکه به پارک از آن وضعیت در خواهد آمد.

احسان قیطاقی ادامه داد: در سال ۹۹ این طرح در پیش‌بینی‌های ما حتماً لحاظ خواهد شد و در اولین فرصت طی تامین اعتبار لازم جهت احداث پارک و ارائه طرح از سوی مشاور و پیمانکار این کار را شروع خواهیم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: حتماً اجرای طرح تبدیل این زمین متروکه به پارک را جزء اولویت‌های ستاره‌دار خود در سال ۹۹ قرار می‌دهیم تا هر چه زودتر در جهت حفظ آرامش مردم آن منطقه اقدام کرده باشیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول