اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تعطیلی مدارس و مراکز عالی کردستان در هفته آینده

مدیرکل مدیریت بحران استان کردستان از تمدید تعطیلی مدارس و مراکز عالی در کردستان خبر داد.

تعطیلی مدارس و مراکز عالی کردستان در هفته آینده

محمد فلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به جزئیات تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در هفتە آیندە اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران استان کردستان در اطلاعیه‌ای جزئیات تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در سطح استان طی هفته آینده را اعلام کرد.

وی بیان کرد: بنا به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی کردستان و تصویب ستاد مدیریت بحران استان، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان از روز شنبه ۱۰ اسفند جاری تا پنج‌شنبه ۱۵ اسفندماه ۹۸ تعطیل اعلام می‌شود.

وی عنوان کرد: باید اساتید دانشگاه‌ها طی مدت مذکور به شیوه مجازی آموزش دانشجویان را پیگیری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان همچنین به تعطیلی مدارس استان در مقاطع تحصیلی اشاره کرد بیان داشت: تمامی مدارس استان در همه مقاطع تحصیلی از روز شنبه دهم اسفندماه تا دوشنبه ۱۲ اسفندماه نیز تعطیل است‌.

فلاحی اضافه کرد: ستاد مدیریت بحران استانداری کردستان در این اطلاعیه یادآور شده است این تصمیمات صرفا در راستای حفظ سلامتی دانش‌آموزان، دانشجویان عزیز و خانواده‌های گرامی آنان به منظوری پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده و خوشبختانه با تدابیر لازم به مردم اطمینان خاطر داده می‌شود که دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان و کادر خدوم بهداشتی درمانی استان در آمادگی کامل برای مقابله با ویروس کرونا به سر می‌برند.

گفتنی است؛ به منظوری پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هفته گذشته نیز مدارس و مراکز عالی و آموزشی استان کردستان تعطیل بود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول