اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مدارس یزد فردا دهم اسفند تعطیل شد

مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان یزد با اشاره به وضعیت تعطیلی مدارس یزد در هفته آینده گفت: مدارس یزد تا دهم اسفند تعطیل شد.

مدارس یزد فردا دهم اسفند تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محسن گلستانی فر با اشاره به اخباری که در کانال‌ها و گروه‌های مختلف در مورد تعطیلی مدارس منتشرشده است، اظهار داشت: یزد در زمره استان‌هایی است که از سوی ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا وضعیت تعطیلی مدارس به مدت سه روز و تا دهم اسفندماه تعطیل اعلام شد.

وی با تأکید بر اینکه تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی منوط به تصمیم ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا است، افزود: بر اساس اعلام وزارت بهداشت یک مورد ابتلا به کرونا در یزد به‌صورت قطعی مثبت اعلام‌شده و بر این اساس مدارس تعطیل اعلام می‌شود.

مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان یزد بابیان اینکه ضدعفونی کردن محیط‌های مدارس، کلاس‌ها، دستگیره‌ها و میز و نیمکت‌های درسی در حال انجام است عنوان کرد: این تعطیلی‌ها برای پیشگیری از ابتلا و کنترل ویروس کرونا در شیوع و گسترش است و خانواده‌ها از این تعطیلات برای مسافرت استفاده نکنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول