اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

سرکنسولگری ایران: تا ساعتی دیگر دو فروند هواپیما برای انتقال ایرانیان به کشور در دبی به زمین می نشیند

سرکنسولگری ایران در دبی با اشاره به صدور مجوز چند پرواز بدون مسافر از تهران برای انتقال ایرانی ها به کشور اعلام کرد تا ساعتی دیگر دو فروند هواپیما متعلق به ماهان و ایران ایر در فرودگاه آل‌ مکتوم به زمین می نشیند.

سرکنسولگری ایران:  تا ساعتی دیگر دو فروند هواپیما برای انتقال ایرانیان به کشور در دبی به زمین می نشیند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در پی توقف پروازها از امارات عربی متحده از مبدا و به مقصد ایران در پی شیوع ویروس کرونا و مشکل پیش آمده برای هموطنان ایرانی، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی در ارتباط با انتقال مسافران ایرانی از دبی به تهران اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: ضمن دلجویی و تشکر از صبر هم‌میهنان عزیز و گرانقدر که طی چند روز گذشته به علت توقف یکباره پروازها از سوی دولت امارات و تاخیر در صدور مجوز برای انتقال و بازگشت هموطنان به کشور، در فرودگاه های دبی و شارجه با مشکلاتی مواجه ‌شدند، به اطلاع می‌رساند با پیگیری های فشرده و شبانه‌ روزی صورت گرفته از سوی وزارت امور خارجه در ایران و سایر دستگاه های ذیربط، بالاخره مجوز چند پرواز بدون مسافر از تهران برای انتقال مسافران صادر و تا ساعتی دیگر پرواز شماره ۶۲ هواپیمایی ماهان و پس از آن نیز یک فروند هواپیمای شرکت ایران‌ایر در فرودگاه آل‌ مکتوم دبی به زمین خواهند نشست.

به گزارش فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران پنجشنبه هشتم اسفند ماه درباره توقف یکباره و از قبل اعلام نشده پروازهای امارات به کشورمان و بالعکس گفته بود که تلاش ها و پیگیری های بی وقفه ای از سوی وزارت امور خارجه و نمایندگی های ایران در ابوظبی و دبی با مسئولان ذیربط سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت خارجه در محل و سفارت امارات در تهران برای کسب مجوز پرواز شرکتهای هواپیمایی ایرانی انجام شده و افزوده بود: براساس آخرین اطلاعات، موافقت اصولی برای ارائه مجوز پروازها صادر شده و به زودی پروازهای مربوطه انجام خواهد گرفت. 

به گزارش فارس، در پی شیوع ویروس کرونا، هواپیمایی امارات پروازها از مبدا و به مقصد ایران را برای یک هفته لغو کرد. 

در بیانیه ای که این شرکت منتشر کرد، آمده است: تمام پروازهای مسافری و باری از مبدا یا به مقصد ایران یک هفته متوقف می‌شود که ممکن است تمدید شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول