اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ضدعفونی امکانات عمومی شهری توسط شهرداری آبادان

سرپرست شهرداری آبادان از اجرای گسترده عملیات ضدعفونی امکانات عمومی شهری برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا توسط شهرداری آبادان خبر داد.

ضدعفونی امکانات عمومی شهری توسط شهرداری آبادان

به گزارش فارس به نقل از روابط عموی شهرداری آبادان ، فرهاد میاحی سرپرست شهرداری آبادان ظهر امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: از زمان اعلام وجود ویروس کرونا در کشور و پس از تشکیل فوری کمیته پیشگیری شهرستان ، شهرداری آبادان ، همه ظرفیت های لازم را برای ارائه اقدامات پیشگیرانه در سطح شهر آبادان به کار گرفت.

وی افزود: از اواسط هفته جاری ، با کمک سازمان مدیریت پسماند ، کار ضدعفونی پایانه های برون و درون شهری آغاز شد و تا کنون تمامی پایانه ها با استفاده از مواد بهداشتی ، ضدعفونی شده اند.

میاحی بیان کرد: همچنین میکرب زدایی سِت های بازی کودکان در پارک های سطح شهر در حال انجام است تا در صورت استفاده ، کودکان عزیز متبلا به ویروس نشوند.

مدیر سامانه شهری آبادان گفت: ایستگاه های اتوبوس ، اتوبوس‌های خطر واحد ، نیمکت‌ها و مبلمان شهری و فضای اداری شهرداری و سازمان‌های تابعه نیز از روز دوشنبه ضدعفونی شده اند و این اقدامات در طول ایام هفته به صورت مرتب ادامه خواهد یافت.

 میاحی همچنین گفت: حفظ روحیه شهروندان و ارائه روش های آموزشی برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا نیز در دستور کار شهرداری آبادان قرار دارد و از روزهای گذشته ، مطالب مختلف تحت عنوان اینفوگرافیک منتشر و توزیع شده است.ضمن اینکه نکات آموزشی بر روی بیلبردهای سطح شهر و در معابر و اماکن مختلف نصب شده تا شهروندان عزیز به صورت فراگیر در جریان چگونگی مبارزه با ویروس کرنا قرار گیرند.

سرپرست شهرداری آبادان از ادامه اقدامات شهرداری آبادان تا پایان اعلام وضعیت عادی توسط وزارت بهداشت در کشور خبر داد.

انتهای پیام/72058

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول