اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کشف 14 تن محلول ضد عفونی خارج از شبکه توزیع در البرز

رئیس پلیس آگاهی استان البرز، از کشف 14 تن محلول ضد عفونی در این استان خبر داد و گفت: این مواد قرار بود به صورت خارج از شبکه توزیع به فروش برسد.

کشف 14 تن محلول ضد عفونی خارج از شبکه توزیع در البرز

سرهنگ محمد نادر بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با فروش و عرضه خارج از شبکه کالا و مواد بهداشتی و پزشکی، با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا، تیم‌های اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس‌آگاهی طی گشت‌زنی و کنترل‌های نامحسوس از توزیع خارج از شبکه مقادیر زیادی محصولات بهداشتی مطلع شدند.

وی افزود: در این رابطه به ۵ دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه خودرو کامیون که حامل ژل ضدعفونی کننده بوده و در محدوده کمالشهر کرج در حال تردد بودند، مشکوک شده و خودروها را توقیف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در بازرسی از خودروها مقدار ۱۴ تن ژل ضدعفونی کننده که از یک شرکت تولید محصولات بهداشتی بارگیری شده و به خارج از استان در حال حمل بود، کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: این ژل‌ها قرار بود به صورت خارج از شبکه  توزیع به فروش برسد.

نادربیگی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، این مقدار محصولات بهداشتی به زودی در شبکه توزیع قرار گرفته و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: در صورت مواجه با اینگونه موارد مشکوک همچون حمل و فروش محصولات بهداشتی و ضد عفونی به خصوص در شرایطی که مردم نیاز به این کالاها دارند، طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را اطلاع دهند.

انتهای پیام/ج/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول