اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

راه‌اندازی آزمایشگاه تخصصی تشخیص کرونا در کرج

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز، از راه‌اندازی آزمایشگاه تخصصی تشخیص کرونا در این استان خبر داد.

راه‌اندازی آزمایشگاه تخصصی تشخیص کرونا در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن  اینانلو با اعلام خبر راه‌اندازی آزمایشگاه تخصصی تشخیص کرونا در البرز اظهار داشت: با توجه به اینکه علایم بیماری ویروس کرونا بسیار شبیه بیماری‌های دیگر به خصوص سرماخوردگی و آنفلوانزاست، تشخیص دقیق این بیماری فقط با تست اختصاصی امکانپذیر است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه ما موفق به راه‌اندازی این آزمایش تشخیصی در استان شده‌ایم که برای بیماران بستری مشکوک به کرونا و تنها با نظر متخصصان عفونی مستقر در مراکز درمانی قابل انجام است. 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: پیش از این، آزمایشگاه تشخیص افراد مشکوک به کرونا استان البرز در آزمایشگاه پاستور تهران انجام می‌شد و این مسئله، فرصت تشخیص و انجام اقدامات درمانی را کاهش می‌داد.

اینانلو از مردم خواست به آمارها و شایعات نادرست توجه نکنند و بدانند که تنها مرجع درست اخبار و اطلاعات در استان، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز به مردم توصیه کرد که  بهداشت فردی را رعایت کرده، در منزل بمانند و از رفت و آمد و سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

گفتنی است، تاکنون تعدادی از مبتلایان به کرونا از بیمارستان مرخص شده و طبق آمار ۲ نفر بالای ۶۹ سال در استان البرز جان  خود را از دست دادند.

انتهای پیام/ب/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول