اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تولید ۲ هزار ماسک توسط دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شیراز

فارس رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شیراز گفت: دانشجویان رشته طراحی و دوخت این دانشکده بر اساس یک طرح پژوهشی، اقدام به تولید دو هزارماسک بهداشتی در محیطی کاملا استریل کرده‌اند.

تولید ۲ هزار ماسک توسط دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشکده فنی حرفه ای شیراز، آرتمیس هوشیار اظهارداشت:  دانشکده فنی دختران شیراز در میان ۱۸۱ دانشکده و آموزشکده فنی و حرفه‌ای کشور، تنها مرکزی است که تولید ماسک را در شرایط حساس کنونی در دستور کار قرار داده و از هفته گذشته تا کنون در کارگاه تولیدی رشته طراحی و دوخت، ماسک‌های استاندارد تولید می‌کند.

وی اضافه کرد که در تهیه این ماسک‌ها نوع پارچه، آرگونومی صورت و برخی فاکتورهای دیگر لحاظ شده و لایه‌های داخلی این نوع ماسک‌ها نیز با ۷۰ درصد الکل، اسپری شده‌اند و کاملا بهداشتی و استاندارد هستند. 

هوشیار بیان کرد: که دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شیراز، اقدام به توزیع این ماسک‌ها بین دانشجویان و کارکنان خود کرده و از آنجا که فعلا خرید و فروش ماسک ممنوع شده، در صدد است با اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح، با توجه به نیاز بازار، نسبت به انبوه سازی این گونه ماسک‌ها با نازل ترین قیمت اقدام کند.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شیراز ادامه داد: نکته قابل تامل اینکه بسیاری از فروشندگان، ماسک‌های غیربهداشتی و غیراستاندارد را با قیمت‌های سرسام آور به دست مردم می‌دهند، حال آنکه این دانشکده به صورت داوطلبانه، پیش قدم شده تا صرف نظر از منافع شخصی، مشکلی از مشکلات جامعه را حل کند.

انتهای پیام/981008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول