اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| در هیچ منطقه‌ای از مشهد کاهش فشار آب نداریم

مدیرعامل آبفا مشهد گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه کاهش فشار آب در مشهد نداریم.

فارس من| در هیچ منطقه‌ای از مشهد کاهش فشار آب نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، «آب آشامیدنی در منطقه کوثر کم فشار است» یکی از سوژه‌هایی است که توسط مخاطبان خبرگزاری در سامانه «فارس من» این رسانه به ثبت رسیده و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

مدیرعامل آبفا مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه مشکلی از نظر فشار آب در هیچ منطقه‌ای از مشهد نداریم، اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی از نظر فشار آب در مشهد نداریم اما به‌طور طبیعی ممکن است همشهریان در یک ساختمان با افت فشار مواجه باشند که معمولا به دلیل شن گرفتگی در کنتور به‌وجود آمده است‌.

حسین اسماعیلیان با تأکید بر اینکه شهروندان باید هرگونه مشکل در این خصوص را طی تماس با 122 اعلام کنند، متذکر شد: افت فشار در برخی مناطق شهر به‌دلیل نوع مهندسی و ساخت شبکه لوله‌های آبرسانی داخل ساختمان‌ها یا شن گرفتگی کنتورها به‌وجود می‌آید.

وی بیان کرد: در حال حاضر یک میلیون و ۳۵۰ هزار مشترک آب در مشهد وجود دارد و در کنار این مشترکین ۳۰ میلیون زائر سالیانه نیز به مشهد وارد می‌شوند که مدیریت مصرف و پاسخگویی به نیاز آبی مجاورین و زائرین اولویت اصلی شرکت است.

 مدیرعامل آبفا مشهد همچنین وضعیت مصرف خانگی در مشهد برای هر نفر را ۱۲۰ لیتر در شبانه‌روز اعلام کرد و افزود: در این خصوص نسبت به سایر کلانشهرها وضعیت بهتری داریم.

اسماعیلیان خاطرنشان کرد: آب مشهد از منابع متنوعی تأمین می‌شود که مهم‌ترین آن، آب سد دوستی در شرق این شهر است، بنابراین در ایام پیک سفرها نیز تمهیداتی صورت گرفته تا شهروندان و همچنین زائران در فصل گرما با مشکل کم‌آبی مواجه نشوند.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول