اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کاپیتان ذوب‌آهن: مقابل سپاهان شجاعانه بازی کردیم / از قلعه‌نویی معذرت می‌خواهم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی بسیار سختی را شاهد بودیم، پیش از دربی اصفهان سه روز پیش در تهران به مصاف استقلال تهران رفتیم که همین موضوع سبب خستگی بازیکنان شده بود.

کاپیتان ذوب‌آهن: مقابل سپاهان شجاعانه بازی کردیم / از قلعه‌نویی معذرت می‌خواهم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، قاسم حدادی‌فر کاپیتان تیم ذوب‌آهن پس از تساوی تیم خود مقابل سپاهان در خصوص دربی اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار سختی را شاهد بودیم، پیش از دربی اصفهان سه روز پیش در تهران به مصاف استقلال تهران رفتیم که همین موضوع سبب خستگی بازیکنان شده بود، مصدومیت و شرایط سرماخوردگی نیز در بین بازیکنان بود با این حال توانستیم بجز دقایقی که بازی را از دست دادیم، در زمین شجاعانه بازی کنیم و بازی خوبی را به نمایش بگذاریم، امروز که بسیار بی روح بود تواسنتیم در ورزشگاه خالی فولادشهر به تساوی دست یابیم.

بازیکن ذوب‌آهن در خصوص سرماخوردگی برخی از بازیکنان تیم خود ادامه داد: سرما خوردگی بازیکنان ذوب‌آهن ساده بود؛ متاسفانه استرس بدی در جامعه ایجاد شده است، شخصا از مسئولین درخواست داشتم که بازی‌ها لغو شود، برگزاری دیدارها بدون تماشگر زیبا نیست، امیدوارم بازی ها متوقف شود و با حضور تماشاگران به میدان برویم، سلامت بازیکنان نیز در خطر است در اردو تیم بیشتر صحبت از کرونا است تا بازی.

وی، در خصوص عکس العمل نیمکت نشینان تیم سپاهان در صحنه‌ی نسبت به عدم بازی جوانمردانه تصریح کرد: من قصد بدی نداشتم و از شخص قلعه‌نویی معذرت خواهی می‌کنم، شاید بهتر بود آن توپ آخر را راه اوت می‌کردم اما قصد داشتم از کنار دروازه بازی را مجدداً شروع کنم.

وحید محمدزاده دیگر بازیکن تیم ذوب‌آهن نیز در خصوص دربی اصفهان افزود: دربی اصفهان همیشه در عین زیبایی حساسیت‌های خود را دارد، بازی خوبی را شاهد بودیم، ما برای برد وارد زمین شدیم اما در نهایت توانستیم یک امتیاز از تیم سپاهان کسب کنیم؛ طبق معمول ما باید به اصطلاح چک اول را بخوریم تا خوب بازی کنیم، در دیدار قبلی نیز حق ما برد بود که با یک اشتباه از جانب خودمان و و یک اشتباه دیگر از جانب داور بازی را واگذار کردیم.

بازیکن تیم ذوب‌آهن ادامه داد: کرونا حس و حال فوتبال را گرفته است، اگر این بیماری نبود قطعاً با حضور تماشاگران دیدار زیباتری را شاهد بودیم، من مخالف برگزاری بازی‌ها لیگ برتر در این زمان هستم؛ تمامی افراد در معرض خطر کرونا هستند؛ من شخصا مخالف صحبت‌های خلیلیان هستم، به نظر من بازی‌ها باید لغو شود.

وی در خصوص اینکه ذوب‌آهن برای دومین سال پیاپی راه سپاهان را برای قهرمانی سخت‌تر کرد افزود: به نظرم سپاهان تیم قدرتمندی است و قطعا در هفته‌های باقی مانده می‌تواند جبران کند، ما تمرکزمان بر روی تیم خودمان است تا بتوانیم در جدل جایگاه بهتری را کسب کنیم، اسم ذوب‌آهن بزرگ است و برای ارتقاع جایگاهمان تلاش میکنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول