اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پلیس مهاجرت:همه اتباع خارجی در ورود به کشور معاینه می شوند/ ممنوعیت ورود چینی ها کذب است

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا گفت: همه اتباع خارجی صرفنظر از ملیت انها در هنگام ورود به کشورمعاینه شده و اگر مشکوک به بیماری باشند به مبدا مسترد خواهند شد.

پلیس مهاجرت:همه اتباع خارجی در ورود به کشور معاینه می شوند/ ممنوعیت ورود چینی ها کذب است

سرهنگ سید محمد رضا طبایی رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی در گفتگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص چگونگی ورود اتباع خارجی به کشور با توجه به شرایط خاص شیوع کرونا ویروس اظهار داشت: هنگام ورود هر تبعه خارجی از مرزهای هوایی، زمینییا دریایی به داخل کشور، این افراد توسط ماموران مرزی پایگاه های بهداشت مرزی معاینه شده و اگر بیماری یا علامت بیماری واگیردار را داشته باشند از ورود آنها جلوگیری خواهد شد. 

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا تصریح کرد: افرادی که سلامت انها توسط ماموران بهداشت مرزی تایید نشود به مبدا مسترد خواهند شد و تابعیت خاصی در این خصوص مدنظر پلیس نیست.

گفتنی است در فضای مجازی اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه بنا بر اعلام پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا در ورودی مرزهای ایران از ورود اتباع چینی ممانعت به عمل می آید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول