اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

تشکر «رهبر انقلاب» از کادر درمان بر توان آنها برای خدمت خواهد افزود

رئیس انجمن خون و سرطان کودکان ایران گفت: پرستاران و کادر درمان طی روزهای گذشته سختی‌های زیادی را تحمل کردند و نیاز به یک انرژی مثبت داشتند که تشکر صمیمانه رهبر انقلاب روحیه آنها را افزایش داده و بر توان آنها برای کنترل امور خواهد افزود.

تشکر «رهبر انقلاب» از کادر درمان بر توان آنها برای خدمت خواهد افزود

حسن ابوالقاسمی فوق تخصص خون و سرطان کودکان در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در خصوص پیام تشکر صمیمانه رهبر معظم انقلاب از زحمات پزشکان و پرستاران در مبارزه با ویروس کرونا توضیح داد: پزشکان و پرستاران و اسیر اعضای کادر درمان از زمان انقلاب و جنگ تحمیلی نشان دادند که همواره در خط مقدم حفاظت از سلامت مردم کشور هستند.

رئیس انجمن خون و سرطان کودکان ایران افزود: پس از شیوع بیماری کرونا در کشور نیز بسیاری از پزشکان، پرستاران و اعضای کادر درمان به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به بیماریان و افراد مشکوک به کرونا هستند و تلاش می‌کنند تا از شیوع این بیماری در کشور جلوگیری به عمل آورند.

این فوق تخصص خون و سرطان کودکان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب افزود: پرستاران و کادر درمان طی روزهای گذشته سختی‌های زیادی را تحمل کردند و نیاز به یک انرژی مثبت داشتند که تشکر صمیمانه رهبر انقلاب روحیه آنها را افزایش داده و بر توان آنها برای کنترل امور خواهد افزود.

ابوالقاسمی با بیان اینکه این روزها بسیاری از افراد ضد انقلاب در خارج از کشور با صدور پیام‌های جعلی و صداهای ضبط‌شده جعلی به نام پزشکان تلاش می‌کنند تا شایعات مربوط به افزایش شیوع بیماری کرونا در کشور را منتشر کرده و به نگرانی مردم دامن بزنند، افزود: مردم باید اخبار رسمی را از رسانه‌های رسمی دنبال کنند و از پخش کردن این گونه شایعات پرهیز کنند.

وی در پایان با بیان اینکه کادر درمان و مسؤولان وزارت بهداشت در حال تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم هستند تأکید کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی روزهای آتی شاهد اخبار مسرت‌بخش از ریشه‌کن شدن بیماری کرونا در کشور باشیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول