اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آخرین خبرها از کرونا در سمنان/ 3 مورد جدید ابتلا مشاهده شد

آخرین خبرها از کرونا در سمنان حاکی از مشاهده ابتلای سه مورد جدید به این ویروس است.

آخرین خبرها از کرونا در سمنان/ 3 مورد جدید ابتلا مشاهده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بنا بر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در ۲۵ ساعت گذشته، ۱۰۶ مورد ابتلا به ویروس کرونا به طور رسمی در کشور شناسایی شده که آخرین خبرها حاکی از مشاهده ابتلای سه مورد جدید به این ویروس در استان سمنان است.

بر همین اساس، آمار تجمیعی مبتلایان قطعی به کرونا به تفکیک استان‌های مختلف کشور نشان می دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان سمنان به پنج نفر رسیده است.

کمبود الکل در واحدهای تولیدی سمنان

علی تشنه‌دل، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان هم با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: بازرسی از واحدهای تولیدکننده مواد ضدعفونی‌کننده و داروخانه‌ها به‌منظور جلوگیری از ایجاد جو روانی به‌طور جدی دنبال می‌شود.

وی گفت: طی بازرسی‌های صورت‌گرفته، با کمبود الکل به‌عنوان مواد اولیه در واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی‌کننده مواجه شدیم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: برای رفه این مشکل، کمیته‌ای با محوریت دانشگاه علوم پزشکی و با حضور دستگاه‌های مرتبط در استان سمنان تشکیل و این موارد سریعاً پیگیری می‌شود.

نماز جمعه این هفته در سمنان برگزار نمی‌شود

انصاری‌نیا، مسؤول ستاد نماز جمعه سمنان به فارس گفت: بنا بر تصمیم‌گیری شورای تأمین استان و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، نماز جمعه این هفته شهر سمنان در روز ۹ اسفندماه ۹۸ برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار نخواهد شد.

وضع تعطیلی مدارس استان سمنان در هفته آینده

محمد دستورانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در یک استوری اینستاگرامی با اصلاح خبر مربوط به تعطیلی مدارس استان سمنان در هفته آینده از زبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: امروز در جلسه ویدئوکنفرانس با وزیر آموزش و پرورش شرایط استان، دغدغه والدین دانش‌آموزان و پیشنهادات مربوط به جبران عقب‌ماندگی درسی دانش آموزان مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: خبر قطعی تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس در استان سمنان فردا عصر (جمعه) پس از اعلام ستاد مرکزی مقابله با کرونای کشور از طریق صداوسیمای استان به اطلاع مردم خواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تأکید کرد: فرهنگیان، دانش‌آموزان و والدین آنها اخبار را از مراجع رسمی دنبال کنند.

آموزشی پیشگیری از کرونا در شهرداری سرخه

جلسه توجیهی و آموزشی پیشگیری از انتشار کرونا ویروس با حضور شهردار و پرسنل شهرداری و با حضور کارشناس مرکز بهداشت و درمان شهدای سرخه در سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد.

جمعه بازار شاهرود تعطیل شد

با توجه به شیوع ویروس کرونا و جهت حفظ سلامت عمومی مردم همچنین با عنایت به تراکم بالای جمعیتی در جمعه بازارها و روز بازارها، جمعه بازار شاهرود هم تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

راه‌اندازی مرکز پاسخگویی به سؤالات کروناویروس در سمنان 

مرکز پاسخگویی به سؤالات کروناویروس (KOVID-19) دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان راه‌اندازی شد.

مرکز پاسخگویی به سؤالات کروناویروس (KOVID-19) دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به شماره 190 داخلی 6 از ساعت 7:30 تا 23:00 آماده پاسخگویی به هم‌استانی‌های سمنانی است.

تلاش جمعیت هلال‌احمر استان سمنان

نظافت پایگاه امداد جاده‌ای شهدای نعیم‌آباد و  پایگاه امداد جاده‌ای چشمه‌علیو آماده‌سازی آن برایارائه خدمات امدادونجات نوروزی به هموطنان با همکاری نجاتگران کادر و داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان سمنان انجام شد.

جمعیت هلال‌احمر استان سمنان برای مقابله با ویروس کرونا نیز در حالت آماده‌باش قرار دارد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول