به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در اطلاعیه اعلام کرد: تمامی خدمات این شرکت از طریق سامانه الکترونیکی امکان پذیر است.
بر اساس اطلاعیه روابط عمومی آبفای هرمزگان، به منظور رعایت حال شهروندان عزیز و همچنین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی درخواست های مردمی که در قالب ملاقات عمومی در روز سه شنبه ها انجام می شد، تا پایان سال بصورت غیر حضوری و از طریق لینک http://khedmat.abfahormozgan.com امکان پذیر است.
همچنین تمامی درخواستها پس از اعلام نتیجه از طریق سامانه الکترونیکی میز خدمت و یا بصورت تلفنی به اطلاع مشترکین خواهد رسید.
این اطلاعیه می افزاید: جهت تسریع در فرایند پاسخگویی سامانه تلفنی ۲۴ ساعته ۱۲۲، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۲۲ و همچنین شماره تلفن ۰۷۶۳۳۳۵۰۵۸۲ در ساعات اداری در اختیار مشترکین قرار گرفته است.
انتهای پیام/۳۲۶۴