اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مخابرات منطقه اصفهان توسط تیم بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران ارزیابی شد

در ادامه بازرسی مناطق مخابراتی تیمی از مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران از تاریخ 26 بهمن لغایت اول اسفندماه مبادرت به بازرسی و ارزیابی مخابراتی اصفهان و ۱۹ شهرستان استان کردند.

مخابرات منطقه اصفهان توسط تیم بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران ارزیابی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، در ادامه بازرسی مناطق مخابراتی تیمی از مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران از تاریخ 26 بهمن  لغایت اول اسفندماه مبادرت به بازرسی و ارزیابی مخابراتی اصفهان و ۱۹ شهرستان استان کردند.

مدیر کل مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران  در جلسه شورای معاونین مخابرات منطقه اصفهان که درتاریخ اول اسفندماه در ستاد منطقه اصفهان برگزار شد؛ با ابراز رضایت کلی از  وضعیت استان اظهار کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه نظارتی بازرسی برحسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین و مقررات، رویکرد بازرسی از شکایت محوری به نظارت محوری و اقدامات پیشگیرانه به منظور کاهش شکوائیه‌ها و تاکید بر ارتقاء کیفی سرویس‌ها تغییر کرده و ما در بازرسی‌ها بدنبال اصلاح رویکردها بوده  و معتقدیم دیکته نانوشته غلط ندارد.

در ادامه رضوانی با تشکر از میزبانی خوب اصفهان با تشریح رسالت بازرسی به خصوص در اعزام تیم‌های تخصصی به مناطق مخابراتی پرداخت و  سپس کارشناسان اعزامی به تفکیک حوزه ماموریتی گزارش از وضعیت استان ارائه کردند.

در این جلسه  مهدی حیدری‌زاده، مدیر مخابرات منطقه اصفهان نیز ضمن تشکر از اقدامات حوزه بازرسی و نگرش مثبت این حوزه در تعاملات با سایر حوزه‌ها گفت : امیدواریم با آسیب شناسی‌های بازرسی و شناخت نقاط قوت وضعف و ارائه راهکارهای موثر، شاهد موفقیت شرکت مخابرات در انجام تعهدات و رسالت مشتری مداری باشیم.

به گزارش فارس، در این دیدار تعدادی از کارکنان اداره بازرسی با اهدا  لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول