به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، در ادامه بازرسی مناطق مخابراتی تیمی از مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران از تاریخ 26 بهمن لغایت اول اسفندماه مبادرت به بازرسی و ارزیابی مخابراتی اصفهان و ۱۹ شهرستان استان کردند.
مدیر کل مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران در جلسه شورای معاونین مخابرات منطقه اصفهان که درتاریخ اول اسفندماه در ستاد منطقه اصفهان برگزار شد؛ با ابراز رضایت کلی از وضعیت استان اظهار کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه نظارتی بازرسی برحسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین و مقررات، رویکرد بازرسی از شکایت محوری به نظارت محوری و اقدامات پیشگیرانه به منظور کاهش شکوائیهها و تاکید بر ارتقاء کیفی سرویسها تغییر کرده و ما در بازرسیها بدنبال اصلاح رویکردها بوده و معتقدیم دیکته نانوشته غلط ندارد.
در ادامه رضوانی با تشکر از میزبانی خوب اصفهان با تشریح رسالت بازرسی به خصوص در اعزام تیمهای تخصصی به مناطق مخابراتی پرداخت و سپس کارشناسان اعزامی به تفکیک حوزه ماموریتی گزارش از وضعیت استان ارائه کردند.
در این جلسه مهدی حیدریزاده، مدیر مخابرات منطقه اصفهان نیز ضمن تشکر از اقدامات حوزه بازرسی و نگرش مثبت این حوزه در تعاملات با سایر حوزهها گفت : امیدواریم با آسیب شناسیهای بازرسی و شناخت نقاط قوت وضعف و ارائه راهکارهای موثر، شاهد موفقیت شرکت مخابرات در انجام تعهدات و رسالت مشتری مداری باشیم.
به گزارش فارس، در این دیدار تعدادی از کارکنان اداره بازرسی با اهدا لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفتند.
انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/