اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم: برای پاسداشت اعتماد مردم لحظه‌ای کوتاهی نخواهم کرد

زهرا شیخی پس از پیروزی از در انتخابات در حوزه انتخابیه اصفهان به عنوان منتخب مردم این در شهر در یازدهمین دوره انتخاابت مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم: برای پاسداشت اعتماد مردم لحظه‌ای کوتاهی نخواهم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زهرا شیخی پس از پیروزی از در انتخابات در حوزه انتخابیه اصفهان به عنوان منتخب مردم این در شهر در یازدهمین دوره انتخاابت مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: سربلندی ملت غیور ایران بود که با حضور حداکثری خود پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری را در تاریخ این مرز و بوم به یادگار گذاشت و سیلی دیگری بر صورت نظام سلطه زد و این‌گونه نقشه شوم بدخواهان ایران اسلامی را نقش بر آب و با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

شیخی در ادامه این بیانیه آورده است: اینک که اعتماد شما مردم فهیم، مومن، انقلابی و فرهنگ دوست اصفهان نصیب اینجانب شده است، این کسب اعتماد را برای خود یکی از الطاف الهی می‌دانم و جهت پاسداشت آن لحظه‌ای کوتاهی نخواهم کرد و متعهد می‌شوم با همت و تلاش شبانه روزی وبا استفاده از توان فکری جوانان و نخبگان، پیگیر رفع مشکلات مردم کشور به ویژه شهر و استان اصفهان باشم.

وی در پایان تصریح کرده است: در این راه با تمسک به اهداف و آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشان و شهدای گران‌قدر و نصب‌العین قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و با بهره‌مندی از رهنمودها و نصایح علما و مراجع عظام تقلید و همراهی و پشتیبانی شما مردم عزیز بتوانم گامی بلند جهت رسیدن به جایگاه اصیل و حقیقی ایران اسلامی بردارم و زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین اسلامی در این دوره چهارساله خدمت در سنگر خانه ملت باشم و نقشی تأثیر گذار و موثر در عرصه های مختلف ایفا کنم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول