اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سومی بانوان نامی‌نو در لیگ بسکتبال/ حریف گیتی‌پسند در نیمه‌نهایی انصراف داد

سومی نامی‌نو اصفهان در لیگ برتر بسکتبال بانوان، انصراف سن‌ایچ از بازی مقابل گیتی‌پسند در لیگ فوتسال و حضور سهراب مرادی در وزنه‌برداری قهرمانی آسیا از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان در روزی که گذشت، بود.

سومی بانوان نامی‌نو در لیگ بسکتبال/ حریف گیتی‌پسند در نیمه‌نهایی انصراف داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 7 اسفند ماه علاوه بر این‌که تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو سوم شد، سن‌ایچ‌ ساوه از حضور مقابل گیتی‌پسند در بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ فوتسال انصراف داد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ با انصراف رسمی باشگاه سن‌ایچ ساوه از دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی‌پسند اصفهان و اعلام سازمان لیگ فوتسال دیدار این دو تیم بصورت رسمی لغو شد. 

پیش از این قرار بود گیتی‌پسند در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال روز شنبه 10 اسفند ماه از ساعت 16 در ورزشگاه پیروزی اصفهان میزبان سن‌ایچ ساوه باشد، بازی رفت را گیتی‌پسند پیروز شده بود.

بدین ترتیب مطابق مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال رأی این دیدار برگزار نشده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون صادر خواهد شد.

✅ تیم‌های بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان و نامی‌نو اصفهان در سومین بازی پلی‌آف در دیدار رده‌بندی لیگ برتر به مصاف هم رفتند؛ در دیدار امروز نامی‌نو موفق شد با نتیجه 67 بر 60 به برتری رسیده و عنوان سومی رقابت‌های لیگ را کسب کند؛ نامی‌نو فصل قبل قهرمان شده بود.

✅ مسابقات وزنه‌برداری غرب آسیا که حکم گزینشی المپیک را دارد، در دبی برگزار می‌شود، سهراب مرادی وزنه‌بردار ایران بعد از دوران مصدومیت از هفته گذشته به امارات رفته بود و تمرینات خود را برای حضور در این رقابت‌ها در دبی پیگیری می‌کند و در این رقابت‌ها روی تخته خواهد رفت.

تنها نماینده وزنه‌برداری کشورمان در مسابقات غرب آسیا در امارات روز جمعه 9 اسفند ماه از ساعت 18 به وقت دبی در دسته 96 کیلوگرم روی تخته می‌رود؛ رکورد ورودی او در استارت لیست رقابت‌ها 360 کیلوگرم ثبت شده و بالاتر از تمامی وزنه‌برداران این دسته قرار دارد.

✅ شبکه «24 السعودیه» خبر داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام بازی های نمایندگان ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا را به خاطر ویروس کرونا به تاخیر انداخت؛ این شبکه در ادعایی عجیب عنوان کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی انتشار ویروس کرونا در چین و ایران است تا تصمیمات اساسی درباره این موضوع در لیگ قهرمانان آسیا بگیرد.

گزینه حذف تیم های چینی و ایرانی از این نسخه لیگ قهرمانان آسیا روی میز AFC وجود دارد، بزودی تصمیمات اصلی درباره این موضوع گرفته می شود؛ سپاهان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه 13 اسفند ماه در تاشکند میزبان النصر عربستان خواهد بود.

✅ در حالی که برگزاری بازی‌های معوقه لیگ برتر بسکتبال به تعویق افتاده بود و قرار بود در تاریخ دیگری انجام شود، تصمیم جدیدی گرفته شد که بازی‌های برگزار نشود.

بر این اساس نتایج دور رفت در بازی‌های برگشت هم تکرار خواهد شد و 8 تیم برتر راه یافته به پلی‌آف مشخص شدند و ذوب‌آهن اصفهان با ایستادن در رده نهم جدول رده‌بندی در پلی‌آف حضور نخواهد داشت.

✅ دو تیم سپاهان و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر و در ورزشگاه نقش‌جهان باید به مصاف هم می‌رفتند اما تجمع هواداران تیم اصفهانی مقابل هتل محل اقامت این تیم و ممانعت از خروج کاروان سپاهان در نهایت منجر به برگزار نشدن این مسابقه شد؛ به همین خاطر کمیته انضباطی با ارسال نامه به هردو باشگاه، از آن‌ها خواست که دفاعیات خودشان را در خصوص اتفاقات و حاشیه‌های این مسابقه برگزار نشده ارسال کنند.

باشگاه سپاهان که معتقد است با وجود حضور دیرهنگام در ورزشگاه نقش‌جهان، آماده انجام این بازی بوده اما تیم پرسپولیس همیتی برای انجام این مسابقه نداشته، مدارک و مستندات خودش را به همراه فیلم‌های موجود جمع آوری و توسط واحد حقوقی باشگاه به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی ارائه کرد.

خبر دیگر از سپاهان این‌که کنفدراسیون فوتبال آسیا با اتمام هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا 6 گلر برتر این هفته از حیث سیو را معرفی کرد؛ پیام نیازمند، دروازه‌بان سپاهان در دیدار با السد قطر با 9 سیو در رده چهارم برترین گلرهای هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

✅ طبق مصوبه شورای تأمین شهرستان فریدونشهر به دلیل شیوع ویروس کرونا پیست اسکی فریدونشهر تا عادی شدن شرایط تعطیل شد، تعطیلی پیست اسکی فریدونشهر به دلیل حفظ سلامتی مردم است.

انتهای پیام/63090/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول