اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کشف 21 میلیارد ریال کالای قاچاق در دلیجان طی یک ماه

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: در یک‌ماهه گذشته 21 میلیارد و 600 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در این شهرستان کشف شد که در این عملیات‌ها تعداد 11 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف 21 میلیارد ریال کالای قاچاق در دلیجان طی یک ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از دلیجان، علی هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که یکی از مطالبات و انتظارات به‌حق مردم و همچنین یکی از اولویت‌های اصلی مأموریت‌های پلیس، کشف سرقت‌ها و دستگیری سارقان است، اظهار داشت: با سعی و کوشش کارکنان این فرماندهی و همکاری بسیار خوب شهروندان، پلیس شهرستان به‌صورت شبانه‌روز اقدام به برخورد و مبارزه با سارقان در سطح شهرستان می‌کند.

وی ادامه داد: در بهمن‌ماه امسال میزان وقوع سرقت در حدود 6 درصد کاهش و میزان کشفیات سرقت‌ها نیز در عملیات‌های پلیسی انجام پذیرفته در حدود 13 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان با اشاره به دستگیری 20 سارق در این مدت خاطرنشان کرد: 36 فقره سرقت در این بازه زمانی کشف شد که میزان کشفیات سرقت نسبت به میزان وقوع در حدود 81 درصد بوده است.

هاشمی از دستگیری 50 نفر در خصوص دیگر جرائم در ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: مقدار حدود 82 کیلوگرم انواع مواد مخدر در بهمن‌ماه امسال در عملیات‌های پلیس این شهرستان کشف شد و 8 توزیع‌کننده مواد نیز در این عملیات‌ها دستگیر شدند.

وی همچنین بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های عملیاتی پلیس شهرستان در مبارزه با قاچاق کالا، در یک‌ماهه گذشته 21 میلیارد و 600 میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف شد که در این عملیات‌ها تعداد 11 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: در این بازه زمانی در اجرای طرح برخورد با وسایط نقلیه مزاحم و متخلف تعداد 35 دستگاه موتورسیکلت و تعداد 79 دستگاه خودرو توقیف شد.

هاشمی به پلمب تعداد 79 واحد صنفی به علت تخلفات صنفی در سال جاری اشاره و بیان داشت: تعداد 220 فقره ابلاغ تذکر نیز به واحدهای صنفی انجام شده است.

وی با اشاره به مصالحه 68درصدی پرونده‌های ارجاعی به واحدهای مشاوره مستقر در کلانتری مرکز این شهرستان گفت: نزاع و درگیری و مشکلات خانوادگی بیشترین حجم پرونده‌ها را به خود اختصاص داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان با اعلام آمادگی برخورد قاطع پلیس با هرگونه جرم و هنجارشکنی در جامعه گفت: تلفن 110 به‌صورت شبانه‌روزی فعال و آماده دریافت اخبار شهروندان است.

هاشمی تشدید اقدامات انتظامی در پاک‌سازی نقاط آلوده به مواد مخدر در ایام پایانی سال، شناسایی و رصد فعالیت سوداگران مواد مخدر، تدابیر امنیت مسافران نوروزی در ورودی و خروجی شهر و کنترل و مهار معتادان متجاهر در تعطیلات نوروزی و پیشگیری از سرقت را مهم‌ترین برنامه‌های پیش رو عنوان کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول