اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اسکان مسافران در زائرسراهای امامزادگان مازندران ممنوع است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه برگزاری هرگونه اجتماع و مراسم‌های مذهبی در امامزادگان استان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع است، گفت: اسکان زائران و مسافران در زائرسراهای بقاع متبرکه مازندران ممنوع اعلام می‌شود.

اسکان مسافران در زائرسراهای امامزادگان مازندران ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، جلسه کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف استان مازندران صبح امروز با حضور اعضای این کمیته و به ریاست مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در این جلسه با اشاره به ممنوع بودن توزیع غذای نذری در سطح آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران اظهار کرد: رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن مسیرهای ورودی و خروجی زائران در بقاع متبرکه استان ضروری است و به تمامی هیأت‌های امنا و مدیران بقاع متبرکه استان دستور داده شد روزانه به صورت مرتب اقدام به ضدعفونی کردن اماکن مذهبی کنند.

وی افزود: خادمان آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه موظف هستند روزانه سطوحی که در معرض تماس عمومی قرار دارد را مرتبا با موادهای شوینده ضدعفونی کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه اجتماع و مراسمات مذهبی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان تا اطلاع‌ثانوی ممنوع است.

حیدری با اشاره به اینکه بعضی از زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه استان فاقد مواد ضدعفونی کننده هستند، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی تا اطلاع ثانوی امکان پذیرش مسافرین و زائرین در امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران وجود ندارد و از این رو اسکان زائران و مسافران در زائرسراهای بقاع متبرکه ممنوع اعلام می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول