اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ضدعفونی مدارس خراسان شمالی در حال انجام است

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش خراسان شمالی از به‌کارگیری تمهیدات لازم جهت جلوگیری از شیوع کروناویروس در مدارس و ادارات استان خبر داد و گفت: ضد عفونی کردن مدارس با اولویت مدارس شبانه‌روزی، مدارس استثنائی و مدارسی که شعب اخذ رأی بوده‌اند در حال انجام است.

ضدعفونی مدارس خراسان شمالی در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی مهدی خطیب زاده با اشاره به تعطیلی مدارس تا هفتم اسفندماه این تعطیلی را به جهت آماده‌سازی مدارس و آموزش مدیران و معاونان مدارس آموزشگاه‌های استان و جلوگیری از شیوع ویروس جدید کرونا دانست.

وی خاطرنشان کرد: شورای معاونین ویژه در اداره کل و ادارات شهرستان‌ها برگزارشده و دوره‌های آموزشی ویژه مدیران و معاونان مدارس و نیروهای خدماتی در حال برگزاری است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش خراسان شمالی افزود: ضد عفونی کردن مدارس با اولویت مدارس شبانه‌روزی، مدارس استثنائی و مدارسی که شعب اخذ رأی بوده‌اند در حال انجام است و تهیه و تدارک مواد ضدعفونی‌کننده و شوینده برای مدارس در دستور کار قرار دارد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان از تهیه کارت الکترونیک برای حضوروغیاب کارکنان اداره کل خبر داد و گفت: تهیه و سفارش پوسترهای آموزشی جهت ارسال به مدارس از دیگر اقدامات آموزش‌وپرورش استان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول