اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

همه باید به دانشگاه علوم پزشکی کمک کنند

استاندار زنجان می گوید: در مقابله با بیماروی کرونا همه مدیران به همراه مردم باید پای کار باشند و در راستای مقابله با این بیماری به دانشگاه علوم پزشکی و کادرهای درمانی کمک کنند.

همه باید به دانشگاه علوم پزشکی کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان: فتح الله حقیقی در جلسه پدافند زیستی استان، برای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: برای رصد دقیق  وضعیت جامعه نیاز به ایجاد کمیته‌های تخصصی همچون بهداشت و درمان، امنیت، اطلاع رسانی و پشتیبانی داریم که بطور روزانه ارائه گزارش کرده و بطور عملیاتی در صحنه باشند.

استاندار زنجان افزود: با توجه به هشدارهای بهداشتی و رعایت بهداشت از اعضا خواست از عرضه قلیان در مراکز عمومی جلوگیری کنند چرا که یکی از عوامل پر خطر در ابتلا به انواع بیماری‌ها همین قلیان است.

مقام عالی دولت در استان ضمن قدردانی از فعالیت دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی و پزشکان بیمارستان‌ها که شبانه روزی در حال خدمت هستند، استفاده از ظرفیت بسیج و سمن‌ها را برای آگاهی آحاد جامعه در برابر این ویروس مهم دانست و گفت: صداوسیما نیز به نحو مطلوبی در راه اطلاع رسانی و پیشگیری در میدان حضور دارد.

حقیقی همچنین نکاتی را به مدیران ادارات برای کاهش خطرات احتمالی و پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس گوشزد کرد و گفت: اماکن ورزشی، هنری و آموزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند و همه موظفیم به دانشگاه علوم پزشکی که در راس پیشگیری و مقابله با این بیماریست نهایت کمک را بکنیم.

استاندار زنجان تاکید کرد: کمیته‌های ایجاد شده بطور روزانه به او گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کنند و در شهرستانها نیز فرمانداران بطور متناظر اقدامات مرکز استان را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان هم با قدردانی از تلاش مسؤولان و مدیران استان در پیشگیری از کرونا ویروس مهم ترین نیاز امروز جامعه را حفظ آرامش و همراهی برخی تولید کنندگان ماسک و مواد ضد عفونی کننده با مردم دانست و از رسانه ها خواست ضمن اطلاع رسانی از بیماری در خبرهایشان امیدواری نیز به جامعه تزریق کنند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول