اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ضدعفونی کردن مدارس پیشوا در برابر ویروس کرونا

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان پیشوا گفت: در پی تعطیلی مدارس استان تهران اقدامات ضدعفونی‌سازی مدارس پیشوا در حال انجام است.

ضدعفونی کردن مدارس پیشوا در برابر ویروس کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، رحیم جهانی مدیر آموزش وپرورش شهرستان پیشوا امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تعطیلی مدارس استان تهران، شورای سلامت آموزش و پرورش تشکیل و مقدمات لازم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در جمعیت دانش‌آموزی و فرهنگی فراهم شد.

وی افزود: شهرستان پیشوا از حدود ۱۰۰ فضای آموزشی برخوردار است که عملیات ضدعفونی کردن این مدارس زیر نظر کارشناسان شبکه بهداشت آغاز شده است.

جهانی با اشاره به ضدعفونی مدارسی که شعبه اخذ رای بودند، عنوان کرد: برخی از مدارس شهرستان پیشوا به عنوان شعبه اخذ رأی در انتخابات دوم اسفند، پذیرای تعداد زیادی از مردم شهرستان بود که این مدارس با دقت نظر بیشتری ضدعفونی خواهد شد.

رحیم جهانی تصریح کرد: نیروهای خدماتی مدارس، نقش مهمی در افزایش میزان آمادگی در مقابله با بیماری‌های واگیردار بر عهده دارند و تلاش می‌شود تا با برگزاری همایش توجیهی زیر نظر کارشناسان شبکه بهداشت، آموزش‌های لازم برای این افراد ارائه شود.

مدیر آموزش و پرورش پیشوا از تعطیلی بوفه مدارس خبرداد و بیان کرد: تا اطلاع ثانوی کلیه فعالیت‌های بوفه مدارس به ویژه فروش و پخت غذای گرم تعطیل است. 

وی ادامه داد: بیش از ۱۹ هزار دانش‌آموز در پیشوا مشغول تحصیل هستند از اولیاء دانش‌آموزان درخواست می‌کنم در صورت تعطیلی مدارس تا پایان هفته، کنترل و مراقبت از دانش‌آموزان در منزل انجام شود.

انتهای پیام/ح/پ/ث۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول