اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سردار خرمدل: دعوت به وحدت مهم‌ترین اصل بعد از دوم اسفند/روشنفکر: سپاه فتح محور وحدت است

منتخب مردم بویراحمد و دنا با حضور در محل ستاد فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار خرمدل: دعوت به وحدت مهم‌ترین اصل بعد از دوم اسفند/روشنفکر: سپاه فتح محور وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مهدی روشنفکر منتخب مردم بویراحمد و دنا با حضور در محل ستاد فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سردار خرمدل با تبریک به منتخب بویراحمد و دنا اظهار کرد: این اعتماد مردمی سرمایه‌ای بزرگ برای منتخب مردم است که باید در همه حال امانت‌دار رأی مردم باشید.

فرمانده سپاه فتح با اشاره به کار بزرگ مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و حضور حماسی در انتخابات و کسب رتبه اول حضور در کل کشور گفت: زبان قاصر از خلق این حماسه ماندگار و مجاهدت مردم استان در عرصه‌های مختلف است.

وی گفت: چگونه باید تحسین و توصیف کرد این مردم را که در قبل از انقلاب با مبارزات خود علیه استبداد داخلی و بعد از پیروزی انقلاب با حضور همه جانبه در جبهه‌ها و اینک با حضور حماسی در انتخابات بزرگی و عظمت خود را نشان دادند.

سردار خرمدل خطاب به منتخب بویراحمد و دنا در مجلس که باید از هم اکنون بانی وحدت میان همه مردم و طوایف باشید اظهار کرد: مهم‌ترین اصلی که موجب استمرار نظام اسلامی شده وحدت است که باید همواره در دایره وحدت و همبستگی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم استان همراه با استاندار و سایر مسوولان و در کنار آن‌ها سپاه و همه نیروهای نظامی و انتظامی باید کمر همت برای خدمت به مردم ببندند، خاطرنشان کرد: ما در سپاه فتح استان حاضر به ارائه هرگونه مشاوره سازنده‌ای به نمایندگان مردم در مجلس هستیم.

خرمدل به موضوع تسهیل‌گری سپاه برای کمک به رونق تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: اکنون مشکل بزرگ استان به این دو موضوع برمی‌گردد که باید با همکاری همه ارکان استان در راستای رفع بیکاری و کمک به رونق تولید گام برداریم.

در ادامه مهدی روشنفکر یا قدردانی از همه خدمات سپاه فتح در حوزه‌های مختلف از جمله کمک به برگزاری انتخاباتی سالم و امن اظهار کرد: سپاه نور چشم ملت و بازوی توانمند ولایت در راستای خدمت به مردم و مقابله و دفاع در برابر دشمنان است.

روشنفکر با بیان اینکه سپاه فتح استان همواره محور وحدت و همبستگی در کهگیلویه و بویراحمد بوده افزود: در راه خدمت به مردم نیازمند همراهی و همکاری و مشاوره فرزندان راستین انقلاب در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هستم.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول