اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران لرستان برای مقابله با سیل

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: کل استان در آماده باش کامل است و تاکنون مشکلی رخ نداده است.

آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران لرستان برای مقابله با سیل

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، غلامرضا آقا‌میرزایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان از دو روز قبل در آماده باش کامل قرار دارد و تاکنون مشکلی نداشتیم.

وی با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات، دستگاه‌های خدمات‌رسان، سایر دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی به کمک دستگاه خدمات‌رسان و راهداری آمده‌اند، گفت: کل استان در آماده باش کامل بوده و تاکنون مشکلی رخ نداده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان بیان کرد: بر اساس اعلام هواشناسی استان سامانه بعدی از غروب امروز آغاز و تا فردا صبح ادامه دارد و این نوید را به مردم می‌دهیم که با همکاری مردم در تخلیه مناطق حاشیه رودخانه مشکل خاصی نخواهیم داشت و امیدواریم تا فردا که موج بارشی از استان عبور کند، همکاری‌ها ادامه یابد.

وی خاطر نشان کرد: هواشناسی اساس تصمیم‌گیری ما است و بر اساس این اخطاریه‌ها، بیشترین میزان بارش در شهرهای الیگودرز، دورود، سپیددشت و شول آباد با حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیمتر پیش‌بینی شده و در سایر شهرها از ۱۳۰ تا ۱۷۰ میلی متر پیش بینی شده است.

آقا میرزایی گفت: تاکنون شرایط نرمال است و با توجه به اقداماتی که از قبل در مسیر رودخانه انجام شده، مشکل خاصی رخ نداده است.

وی بیان کرد: پیش‌بینی‌ها از صبح دیروز تا فردا بعد از ظهر است و مداومت و شدت بارش به حدی نبوده که مشکل‌ساز شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان عنوان کرد: هماهنگی لازم با سازمان مدیریت بحران انجام شده و در صورت نیاز از استان‌های معین کمک خواهیم گرفت، اما در حال حاضر فقط بخش راهداری ماشین آلات را استفاده کرده است.

وی گفت: دو روز قبل از شروع بارش مصوب کردیم که دریچه‌ی سد‌های داخل استان مروک و ایوشان باز شود و با شروع بارش ها دریچه‌ها را ببندند و در این زمینه مشکل خاصی نداریم.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول