اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

ممنوعیت تردد اتوبوس در هراز و کندوان تا پایان بارش‌ها/ رصد عملکرد راننده‌ها در سپهتن

مدیرکل دفتر آمار ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تردد اتوبوس در محورهای هراز و کندوان و همچنین تردد اتوبوس و تریلر در جاده اصفهان- الیگودرز تا پایان بارش‌ها ممنوع شد.

ممنوعیت تردد اتوبوس در هراز و کندوان تا پایان بارش‌ها/ رصد عملکرد راننده‌ها در سپهتن

فرهاد صالحیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی فعال در اغلب شهرهای کشور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تلاش کرد نسبت به برقراری سفرهای ایمن و مطمئن با جدیت وارد عمل شود.

وی افزود: در راستای پیش‌بینی انجام سفرها در جاده‌ها و جلوگیری از بروز تاخیر در تردد خودروها در جاده‌ها جلسه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تشکیل دادیم.

مدیرکل دفتر آمار ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اضافه کرد: در این راستا مقرر شد تردد اتوبوس در محورهای هراز و کندوان تا پایان بارش‌ها ممنوع باشد. همچنین تردد تریلر و اتوبوس در محور اصفهان- داران- الیگودرز نیز تا پایان بارش ها ممنوع شد.

صالحیان اضافه کرد: همچنین طی ابلاغیه‌ای به ادارات کل مربوط به این دو محور و همچنین انجمن‌ها و صنوف حمل و نقل مسافری اعلام شد فعلا در این دو محور تردد نداشته باشند.

* عملکرد رانندگان به وسیله سپهتن رصد می‌شود

وی تاکید کرد: راننده‌ها حتما زنجیر چرخ، کپسول آتش‌نشانی و سیستم گرمایشی خودروی خود را چک کنند.

مدیرکل دفتر آمار ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود:‌همچنین طی جلسه‌ای با پلیس راه مقرر شد بازدید بین راهی توسط پلیس راه با همکاری اکیپ‌های راهداری در جاده‌ها خصوصا جاده‌های پربارش به دقت انجام شود.

صالحیان گفت:‌سرعت اتوبوس‌ها و ساعات کار راننده‌ها پایش می‌شود و دقت می‌کنیم که اگر ناوگانی نقص فنی داشته باشد به سرعت اطلاع‌رسانی و رسیدگی شود.

وی با اشاره به رصد مداوم اطلاعات سامانه سپهتن توسط سازمان راهداری اظهار داشت: راننده‌ها و شرکت‌های حمل و نقلی عمومی هر لحظه پایش و رصد می‌شوند و تخلفات آنها احصاء می‌شود و در صورت بروز تخلف در کمیسیون ماده 12 (مخصوص شرکت‌های حمل و نقلی) و همچنین در کمیسیون ماده 11 (مخصوص راننده) به تخلفات آنها رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول