اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

اشد مجازات در انتظار محتکران کالاهای بهداشتی است

معاون دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه هیچگونه اغماضی با محتکران کالاهای بهداشتی نخواهیم داشت، گفت: اشد مجازات را برای افرادی که از عرضه کالا امتناع یا اقدام به گران‌فروشی کنند، اعمال می‌کنیم.

اشد مجازات در انتظار محتکران کالاهای بهداشتی است

به گزارش خبرگزاری فارس سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور امروز در نشست هماهنگی طرح نظات و بازرسی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: باید دادستان‌ها به نیت هم‌افزایی به کمک دستگاه‌های اجرایی و دولت بیایند و بیش از گذشته رسالت خود را به ثمر برسانند. 

معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه دشمنان نقشه‌های بسیاری را برای کشور کشیده‌اند، افزود: در سال‌های گذشته از مقاطع مختلف سربلند بیرون آمده‌ایم؛ بنابراین با توجه به تجربه و آشنایی که با جامعه صنفی کشور داریم مشخص است که اصناف در این شرایط به یاری دولت می‌آیند و در این حوزه فعال عمل می‌کنند. 

وی با تاکید بر اینکه هیچگونه اغماض و چشم‌پوشی با محتکران کالاهای بهداشتی و ماسک نخواهیم داشت، بیان کرد: اشد مجازات را برای افرادی که از عرضه کالا امتناع یا  اقدام به گرانفروشی کرده اند اعمال می‌کنیم. 

عمرانی بیان داشت: در شرایط فعلی با توجه به شیوع ویروس کرونا همه امکانات بسیج خواهد شد تا این مقطع هم به مانند سایر مقاطع که مشکلاتی بروز کرده با سربلندی سپری شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول