اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

کرونا نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر را به تعویق انداخت

برگزاری نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر به به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

کرونا نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر را به تعویق انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی این جشنواره، دبیرخانه جشنواره ثمر با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: قرار بود این جشنواره ۹ تا ۱۸ اسفند ماه در عمارت نمایشی نوفل لوشاتو برگزار شود اما به دلیل شرایط پیش آمده و اهمیت سلامتی گروه ها و تماشاچیان که این روزها در پی شیوع ویروس کرونا دچارش هستیم ، برگزاری این جشنواره به تعویق می‌افتد.

 در بخشی از متن بیانیه به شرح آمده است: بی شک در این میان مهمترین وظیفه، حفظ آرامش و تلاش برای کنترل شرایط است. تمام بار این زحمات بر عهده مسئولین نیست و هر ایرانی وظیفه پیشگیرانه در این مسیر دارد. از یک دست ندادن ساده تا شاید عدم برگزاری یک جشنواره جذاب.

بر همین اساس دبیرخانه نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر در راستای حمایت از سلامت تماشاگران، اعضای گروه های شرکت کننده و جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا، پس از جلسه مدیران تصمیم به تعویق انداختن جشنواره در اسفند ماه سال جاری نموده است. طبیعی ست با توجه به تلاش های مسئولین و روند کنترل این بیماری، زمان دیگری برای برگزاری نهمین دوره جشنواره اعلام خواهد شد.

نهمین جشنواره تئاتر ثمر با پایبندی به شعار هویت ثمره تئاتر تلاش دارد تا هویت ایران و ایرانی را در عرصه ملی نمایان سازد. امید که این کمترین تلاش اهالی هنر و تئاتر، قدمی در مسیر رهایی از این روزهای تلخ باشد.

نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر با دبیری دکتر رضا دادویی، که ابتدا قرار بود از مورخه ۹ تا ۱۸ اسفند ماه در عمارت نمایشی عمارت نوفل لوشاتو برگزار شود حال با وضعیت پیش آمده به سال بعد موکول شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول