اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

شبکه آزمایشگاهی آماده همکاری با بیمارستان‌ها

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به این‌که شبکه آزمایشگاهی یکی از متولیان سامان‌دهی خدمات آزمایشگاهی در کشور است، گفت: آمادگی داریم تا با همه بیمارستان‌ها همکاری لازم را داشته باشیم.

شبکه آزمایشگاهی آماده همکاری با بیمارستان‌ها

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به این‌که شبکه آزمایشگاهی یکی از متولیان سامان‌دهی خدمات آزمایشگاهی در کشور است، گفت: آمادگی داریم تا با همه بیمارستان‌ها همکاری لازم را داشته باشیم و از تمام توان آزمایشگاهی کشور برای سرعت دادن به اقدامات تشخیصی استفاده کنیم.

وی افزود: دانش‌بنیان‌های ایرانی هم می‌توانند با ورود به تولید این کیت‌های تشخیصی، نیازهای داخلی کشور را به نحو مطلوبی رفع کنند.
اگر بتوانیم از زیست‌بوم فناوری و نوآوری در کشور برای حل چنین گرفتاری‌هایی بهره بگیریم، می‌توانیم مدعی شویم که خوداتکا شده‌ایم و هیچ در بسته‌ای در حوزه علمی و فناورانه برای جوانان و متخصصان ایرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول