اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

به دنبال توزیع مناسب فضاهای ورزشی در مناطق شهرداری کرمانشاه هستیم

رئیس اداره ورزش و تفریحات سالم شهرداری کرمانشاه گفت: نگاه ویژه شهرداری به فضاهای تفریحی و ورزشی و توزیع مناسب آن با توجه به جمعیت هر منطقه از برنامه‌های اصلی مدیریت شهری در بحث همگانی کردن ورزش قرار دارد.

به دنبال توزیع مناسب فضاهای ورزشی در مناطق شهرداری کرمانشاه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی حشمتیان امروز در جمع مدیران روابط عمومی و رابطان ورزش مناطق هشت‌گانه شهرداری بر لزوم توزیع مناسب فضاهای ورزشی در مناطق شهرداری تاکید کرد.
وی تصریح کرد: نگاه ویژه شهرداری به فضاهای تفریحی و ورزشی و توزیع مناسب آن با توجه به جمعیت هر منطقه از برنامه‌های اصلی مدیریت شهری در بحث همگانی کردن ورزش قرار دارد.

رئیس اداره ورزش و تفریحات سالم شهرداری کرمانشاه افزود: یکی از اولویت‌های برنامه اداره ورزش و تفریحات سالم شهرداری نگاه ویژه به سطح ورزش محله‌ای و طرح کمیته ورزش محلات در تمام مناطق هشت‌گانه شهرداری است و به‌دنبال برنامه‌ریزی هدفمند و زمان‌بندی شده برای توسعه ورزش شهروندی هستیم.

وی تصریح کرد: در این راستا تمام امکانات مناطق را به‌کار بسته‌ایم تا شهروندان بتوانند با استفاده از تسهیلات و ارائه خدمات توسط شهرداری با سهل‌ترین شرایط به فعالیت‌های تفریحی و ورزشی خود بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های ورزش شهرداری هماهنگی و تعامل با اداره‌کل ورزش جوانان و هیأت‌های ورزشی شهرستان است بیان داشت، به دنبال به کارگیری نیروی انسانی متخصص و از طرفی آماده‌سازی فضاها و زیربناهای ورزشی در محلات هستیم .

وی در پایان، گفت: امروزه در تمام جوامع شهری ورزش به عنوان امری انسانی تربیتی و پدیده‌ای اجتماعی و حتی اقتصادی جهان مشمول مورد توجه مدیران شهری قرار گرفته است و قطعاً گسترش ورزش در بین شهروندان نه تنها سلامت شهروندان بلکه شادابی و سلامت روح و روان تک تک شهروندان تضمین خواهد شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول