اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

عرضه قلیان در زنجان ممنوع شد/ تصمیمی راجع به تالارهای عروسی گرفته نشده است

رئیس اتحادیه هتل و رستوران‌داران زنجان با اشاره به اینکه عرضه قلیان در زنجان ممنوع شده است، گفت: هنوز تصمیمی راجع به تالارهای عروسی گرفته نشده است.

عرضه قلیان در زنجان ممنوع شد/ تصمیمی راجع به تالارهای عروسی گرفته نشده است

محمد بازرگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از راه‌های انتقال ویروس کرونا مصرف قلیان است که موجب می‌شود، سرعت انتقال آن بیشتر شود از همین رو از سوی بهداشت عرضه قلیان در قهوه‌خانه‌ها، سفره‌خانه‌های سنتی و سایر مراکز ممنوع شده است.

رئیس اتحادیه هتل و رستوران‌داران زنجان با بیان اینکه عرضه قلیان تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است، تصریح کرد: در صورتی که قهوه‌خانه‌ای نسبت به عرضه قلیان اقدام کند، اماکن و سایر مراکز بهداشتی و نظارتی با آنها برخورد خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه پیش از این 30 مرکز اقدام به عرضه قلیان می‌کردند، گفت: اما با توجه به وجود کرونا و برای پیشگیری از شیوع این بیماری، عرضه قلیان ممنوع شده است.

بازرگان همچنین در ارتباط با تالارهای عروسی و کنسل کردن مراسمات عروسی نیز اظهار کرد: فعلا تصمیمی در این باره گرفته نشده است، اما اگر اتفاق بیافتد در زنجان هم اجرایی خواهد شد.

رئیس اتحادیه هتل و رستوران‌داران زنجان افزود: فعلا موضوع کنسلی، تالارهای عروسی به اتحادیه اعلام نشده است و باید شورای تإمین در این رابطه تصمیم‌گیری کند.

وی تصریح کرد: هدف از این کار حفظ سلامتی خود مردم و جلوگیری از شیوع کرونا در شهر است.

انتهای پیام/73005

  

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول