اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آمادگی کمیته‌های خدمات سفر گچساران برای میزبانی از مهمانان نوروزی

فرماندار گچساران بر آمادگی کمیته‌های خدمات سفر گچساران برای میزبانی از مهمانان نوروزی در ایام نوروز تاکید کرد.

آمادگی کمیته‌های خدمات سفر گچساران برای میزبانی از  مهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علی خوانپایه  در نشست ستاد خدمات سفر که با حضور سرپرست اداره کل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد و  روسای ادارات شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان گچساران به دلیل داشتن مناطق گردشگری، سیاحتی و زیارتی هر ساله در ایام نوروز میزبان مهمانان بسیاری از نقاط مختلف کشور است.

وی با اشاره به اینکه کمیته‌های9گانه ستاد تسهیلات سفر نوروزی گفت: این ستاد امکانات و تدارکات لازم را در یک وضعیت بهتری برای اسکان مسافران نوروزی فراهم کند و برنامه‌های اجرایی خود را به صورت مدون انجام دهند تا خدماتی مطلوبتر در اختیار مسافران قرار گیرد.

 فرماندار گچساران  گفت: با توجه به بارندگی های خوب امسال بسیاری از مناطق گردشگری این شهرستان سرسبز شده و پیش‌‌بینی می‌شود که در نوروز سال آینده میزبان مهمانان و گردشگران زیادی باشیم.

 بالاترین مقام اجرایی گچساران ادامه داد: شهرستان گچساران به لحاظ قرار گرفتن در مسیر استان‌های همجوار مانند بوشهر، فارس و خوزستان و همچنین داشتن تفرجگاه‌ها و به خصوص داشتن امامزادگان واجب تعظیم، مکان‌های تاریخی و تفریحی همگی موجب شده که هر ساله مهمانان زیادی را در این ایام شاهد باشیم.

وی با اشاره به حرم مطهر بی‌بی حکیمه خاتون(س) افزود: بسیاری از مسافران نوروزی برای زیات آن حضرت از سایر نقاط کشور و همچنین از کشورهای مختلف عربی برای زیات مرقد بی‌بی حکیمه خاتون به این شهرستان سفر می‌کنند و ما باید اقدامات و امکانات لازم را برای این زوار در آن منطقه فراهم کنیم.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول