اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ایران نیازمند امثال سلیمانی‌ها/سبک آموزشی دانش آموزان بر اساس تحقیق، تفکر، تعقل و تدبر نیست

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد، با تأکید بر اینکه ما در کشور نیازمند امثال حاج قاسم سلیمانی‌ها هستیم، گفت: الآن 250 هزار دانش‌آموز در استان داریم که متأسفانه در آموزش آن‌ها تربیت دینی آن‌چنان‌که بایدوشاید وجود ندارد و سبک آموزشی آن‌ها هم بر اساس تحقیق، تفکر، تعقل و تدبر نیست.

ایران نیازمند امثال سلیمانی‌ها/سبک آموزشی دانش آموزان بر اساس تحقیق، تفکر، تعقل و تدبر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با جمعی از دانش آموزان دبیرستان معارف استان یزد با اشاره به اینکه هدف از تأسیس مدارس معارف، وجود مدرسه‌ای است که علاوه بر درس و تحقیق، حرکتی در راستای تقویت دینی و هویتی دانش‌آموز انجام دهد گفت: مدرسه در کشور و استان یزد زیاد است و از ایجاد این مدرسه تنها به دنبال مدرسه داری نبودیم.

وی تصریح کرد: الآن 250 هزار دانش‌آموز در استان داریم که متأسفانه در آموزش آن‌ها تربیت دینی آن‌چنان‌که بایدوشاید وجود ندارد و سبک آموزشی آن‌ها هم بر اساس تحقیق، تفکر، تعقل و تدبر نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد اظهار داشت: مدارس معارف بهترین محل برای تقویت جنبه‌های دینی و اعتقادی دانش آموزان است و در سایه آموزش درست، می‌توان تفکر، تعقل و تدین را به دانش آموزان ارائه داد.

ناصری یزدی با تأکید بر اینکه ما در کشور نیازمند امثال حاج قاسم سلیمانی‌ها هستیم، ابراز داشت: باید برنامه‌ریزی و تلاش کنیم که بدون غرور، به سمت پیشرفت و توسعه در سایه ارزش‌های دینی حرکت کنیم.

امام‌جمعه یزد با تأکید بر اینکه مردم‌داری، کمک به دیگران، احسان به والدین و اعضای خانواده و بسیاری دیگر از خصائص ازجمله ویژگی‌های سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بود، اذعان داشت: بارزترین این ویژگی‌ها در وجود نبی مکرم اسلام بوده که باید همه ما سعی کنیم در این مسیر از ایشان الگوگیری کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد افزود: اینکه امثال حججی‌ها و سردار سلیمانی‌ها پس از شهادت اشک همه افراد از مسلمان و غیرمسلمان و مذهبی و غیرمذهبی را درمی‌آورند به دلیل داشتن چنین ویژگی‌هایی و فعالیت با اخلاص و برای رضای خدا است.

وی در پایان بابیان اینکه دشمن در تلاش است که روحیه دینی را از جوانان ما بگیرد، تأکید کرد: الآن هدف دشمن ترویج تک‌فرزندی و زندگی با حیوانات و ترویج فساد در ایران اسلامی است تا به این وسیله 20 سال دیگر، ایران یک جامعه پیر و به‌دوراز ارزش‌های اسلامی باشد؛ در این صورت است که آن‌ها به‌راحتی می‌توانند اهداف شوم خود را در ایران پیاده کنند.

انتهای پیام/3404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول