اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

صومعه‌سرا عاری از ویروس کرونا

فرماندار شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان صومعه‌سرا جهت درمان و پذیرش حمایتی مبتلایان احتمالی به ویروس کرونا در آماده‌باش کامل است، گفت: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر آلودگی یا ابتلا افراد به ویروس کرونا در شهرستان مشاهده نشده است.

صومعه‌سرا عاری از ویروس کرونا

سید جلال سید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا اظهار کرد: حوزه سلامت این شهرستان در آماده‌باش کامل است و تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر آلودگی  یا ابتلا افراد به ویروس کرونا در شهرستان مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان صومعه‌سرا جهت درمان و پذیرش حمایتی مبتلایان  احتمالی به ویروس کرونا در آماده‌باش کامل است، گفت: کلیه تمهیدات لازم برای مقابله با این ویروس  اتخاذشده است.

فرماندار شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به در اختیار قرار دادن تجهیزات لازم به کادر پرستاری و پزشکی شهرستان بیان کرد: بر اساس  شورای  تصمیم‌گیری  دانشگاه  علوم پزشکی  گیلان  مقررشده   است، امکانات و تجهیزات موردنیاز را در روزهای آینده در اختیار تیم اجرایی و نیروهای خدمات رسان پزشکی شهرستان قرار گیرد.

سید محمدی خطاب به متصدیان داروخانه‌ها، مراکز فروش کالاهای بهداشتی و کلیه عواملی که به نحوی در ارائه خدمات  بهداشتی به مردم نقش دارند، گفت: اگر کوچک‌ترین  قانون‌شکنی در عدم ارائه به مردم را در پیش بگیرند با برخورد شدیدی از جانب نهادهای نظارتی مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دستور تعطیلی کلیه مکان‌های آموزشی، تفریحی، ورزشی، قهوه‌خانه‌ها و قلیان سراها داده‌شده است، افزود: اکیپ‌های نظارتی با متخلفین و افرادی که در این زمینه سرپیچی کنند برخورد خواهند کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان صومعه‌سرا با تأکید بر حفظ آرامش و امنیت روانی در شرایط موجود تصریح کرد: هر علائم و سرماخوردگی معمولی دلیل  بر ابتلا کرونا نیست و با رعایت موازین بهداشتی و پیشگیرانه  موضوع  را مدیریت کرده و از جو روانی که به خاطر این موضوع در فضای مجازی  انتشار میابد پرهیز کنند.

سید محمدی با اشاره به نقش رسانه‌ها در آگاه‌سازی  مردم گفت: باید از طریق رسانه‌ها آگاهی و اطلاعات مردم به‌صورت مثبت و اثربخش بالا رود تا این برهه از بحران را با کمک هم با موفقیت پشت سر گذاریم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول