اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بستری 2 فرد مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان رازی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور گفت: در حال حاضر چهار بیمار در بیمارستان رازی بستری هستند که جواب آزمایش کرونا ویروس دو نفر از این بیماران منفی بوده است.

بستری 2 فرد مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان رازی

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مهران ورناصری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن اشاره به بستری ۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان رازی اظهار کرد: با توجه به همزمانی شیوع کرونا با فصل آنفلوآنزای نوع B و شباهت این دو ویروس به هم، هر بیماری که با تظاهرات بالینی آنفلوآنزا به مراکز درمانی مراجعه کند به نوعی مشکوک به کرونا نیز است.

وی افزود: در صورتی که علائم آنفلوآنزا در بیمار شدید باشد، بیمار به بیمارستان رازی که به عنوان مرجع و بیمارستان معین درنظر گرفته شده انتقال داده خواهند شد.

ورناصری با بیان اینکه بیمارستان رازی تا کنون قرنطینه نشده عنوان کرد: اعمال قرنطینه زمانی است که موردی از ویروس کرونا تایید شده باشد که در این صورت، محیط، بسته و اجازه ورود و خروج داده نخواهد شد.

وی افزود: ولی ما بیمارستان رازی را خالی کرده‌ایم تا در صورتی که موردی از ویروس کرونا گزارش شود، اقدام به قرنطینه کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر چهار بیمار در بیمارستان رازی بستری هستند که جواب آزمایش کرونا ویروس دو نفر از این بیماران منفی بوده است.

وی افزود: بیماری دو نفر آنفلوآنزای نوع B بوده  اما هنوز جواب آزمایش دو بیمار دیگر آماده نشده است.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول