اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ضرورت اجرای کامل طرح حریم مرزی در کشور/رفع مشکلات اقتصادی اولویت مجلس آینده باشد

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: موضوع دفاع و حراست از مرز یک مقوله بسیار مهم است از این رو اجرای کامل طرح حریم مرزی باید به عنوان یک اولویت مهم از سوی دولت‌مردان مورد توجه قرار گیرد.

ضرورت اجرای کامل طرح حریم مرزی در کشور/رفع مشکلات اقتصادی اولویت مجلس آینده باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آیت‌الله محمدحسینی شاهرودی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید مرزبانی استان که در سالن جلسات بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سنندج برگزار شد اظهار داشت: هر ملتی که مقاومت کرده به عزت رسیده و هر ملتی که تسلیم شده به اسارت رسیده است.

وی افزود:جهاد و صبر و مقاومت محصول پایداری رهبران است؛ اگر رهبر کشوری پر قدرت باشد آن ملت نیز با عظمت خواهند رسید.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: انسان‌ها و ملت‌هایی که امروزه در برابر ظلم و زورگویی و شیطان بزرگ مقاومت می‌کنند در دنیا کم نیستند و قطعا در سایه مقاومت و پایداری است که پیروز حاصل می‌شود.

وی از مرز و دفاع از حریم مرزی به عنوان یک اصل مهم در هر کشوری نام برد و  بیان داشت: جلوگیری از ورود و متجاوزین، دشمنان در سایه وجود مرزبانان و تلاش‌های شبانه روزی آنان تحقق پیدا می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب امروز باید  انسداد مرزی به صورت کامل انجام می‌شد اما در این زمینه هنوز با تحقق برنامه‌ها و اهداف فاصله داریم.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: موضوع دفاع و حراست از مرز یک مقوله بسیار مهم است از این رو اجرای کامل طرح حریم مرزی باید به عنوان یک اولویت مهم از سوی دولت‌مردان مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب از توان مرزنشینان در راستای دفاع از حریم مرزهای کشور  بیش از پیش بهره گرفته شود مردم مناطق مرزی خودشان بهترین مرزبانان هستند و آغاز پیروزی انقلاب تا به امروز همواره در دفاع از مرزهای کشور نقش تعیین کننده‌ای ایفا کرده‌اند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی رعایت مرز در زندگی فردی و اجتماعی را متذکر شد و  افزود: نباید اجازه دهیم در زندگی حریم‌های مرزی خداوند شکسته شود و هر کسی به اندازه مسئولیتی که دارد باید انجام وظیفه کند.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی مردم باید اولویت مجلس باشد، تصریح کرد: امیدواریم مجلسی پرقدرت با انتخاب شایسته‌ای که مردم انجام داده‌اند شکل بگیرد  چراکه با وجود مجلس قوی زمینه رفع مشکلات موجود در کشور فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول