اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

فرصت ارسال «چکیده» مقالات به سواد رسانه ای تا پایان سال جاری است

دبیر شورای علمی سومین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی ضمن دعوت از اساتید و پژوهشگران جهت ارسال مقاله به همایش، از فرصت ارسال «چکیده» مقالات تا پایان سال جاری خبر داد.

فرصت ارسال «چکیده» مقالات به سواد رسانه ای تا پایان سال جاری است

«عبدالکریم خیامی» در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس با بیان اینکه این همایش که از درجه علمیISC  برخوردار است، آبان سال ۹۹ و ذیل شش حوزه موضوعی برگزار میشود، اظهار کرد: این حوزه های موضوعی عبارتند از «نسبت حکمرانی نوین و سواد رسانه‌ای»، «بومی سازی ادبیات نظری سواد رسانه‌ای»، «مردمی سازی سواد رسانه‌ای»، «سواد رسانه‌ای و فعالیت رسانه‌ها»، «کارگزاران و سواد رسانه‌ای» و «کاربردسازی سواد اطلاعاتی».

وی با دعوت از اساتید، دانشجویان، طلاب، پژوهشگران و فعالان عرصه سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی کشور برای ارائه مقاله به این همایش، افزود: محورهای جزئی‌تر این عناوین ششگانه در پایگاه اینترنتی (سایت) همایش به آدرس  www.milconf.ir درج شده است.

وی تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند ضمن مراجعه به این سایت و ثبت‌نام در آن، چکیده اولیه مقالات خود را ذیل یکی از عناوین و محورهای فوق تا پایان سال ۹۸ ارسال کرده و پس از دریافت پاسخ مثبت پذیرش چکیده، مقالات خود را حداکثر تا پایان تیرماه سال ۱۳۹۹ از همان طریق ارسال کنند.  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول