اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تساوی خانگی ملوان مقابل مدعی قهرمانی

تیم فوتبال ملوان انزلی در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل نود ارومیه به‌تساوی بدون گل دست‌یافت.

تساوی خانگی ملوان مقابل مدعی قهرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، دو تیم فوتبال ملوان انزلی و نود ارومیه در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: رضا کرمانشاهی

کمک‌ها: حسن انتظاری - علیرضا طاهرخانی - حمیدرضا همیراد

ناظر داوری: فریدون اصفهانیان

ترکیب تیم فوتبال ملوان انزلی:

مبین عشایر، حافظ یعقوبی، خشایار زبرجد، مهدی هاشمی نژاد، میثم شاه مکوندزاده، مهیار زحمتکش، محمدعلی اکبرخواه، آرمین انبساطی، سیامک کوروشی، پرهام صیاد برهانی و محمدرضا نقدی پور.

سرمربی: محمد احمدزاده

ترکیب تیم فوتبال نود ارومیه:

مهدی اسلامی، امین عباسی، سیروس صادقیان، بهمن کامل، فرشاد اسدی، داوود شاهواروقی، عماد علیپور، علی کرمی، وحید نعمتی، پیمان پورصادقی، وحید خشتان.

سرمربی: وحید بیاتلو

ملوان در دو هفته اخیر با تساوی مقابل مس کرمان و گل ریحان البرز دو تیم مدعی صعود به لیگ برتر موفق به کسب دو امتیاز شده و پیش از آغاز هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال با کسب ۲۳ امتیاز در مکان چهاردهم جدول ایستادند.

در سوی مقابل نود ارومیه هفته گذشته در دیداری خانگی مقابل داماش گیلان به برتری دو بر صفر رسیده و با کسب ۴۱ امتیاز در مکان سوم جدول ایستاد؛ این تیم با تیم دوم جدول (آخرین تیمی که به لیگ برتر صعود می‌کند) تنها یک امتیاز فاصله داشته و برای پیروزی مقابل ملوان صف‌آرایی خواهد کرد.

دیدار دو تیم با تصمیم «ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش» بدون حضور تماشاگر آغاز شد و قوهای سپید بدون حضور یار دوازدهم وارد زمین شدند؛ دیدار دو تیم در طول ۹۰ دقیقه متعادل بود و ملوانان سه موقعیت خوب توسط زبرجد، هاشمی نژاد و اکبرخواه خلق کرده ولی نتوانستند به گل برسند.

دو تیم در پایان نود دقیقه با تساوی بدون گل به کار خود خاتمه داده و ملوانان با کسب یک امتیاز ارزشمند در غیاب هواداران خود ۲۴ امتیازی شده و با یک پله سقوط در مکان پانزدهم جدول ایستاد.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال:

آلومینیوم اراک ۱ – بادران تهران ۰

رایکا بابل ۳ – سپیدرود رشت ۲

مس کرمان ۲ – گل ریحان البرز ۰

داماش گیلان ۱ – مس رفسنجان ۳

ملوان انزلی ۰ – نود ارومیه ۰

سرخ‌پوشان پاکدشت ۲ – فجر شهید سپاسی شیراز ۱

قشقایی شیراز ۰ – استقلال خوزستان ۱

آرمان گهر سیرجان ۰ – خوشه طلایی ساوه ۰

علم و ادب تبریز ۰ – نیروی زمینی تهران ۳

به گزارش فارس، تیم فوتبال ملوان انزلی در پایان هفته بیست و پنجم با کسب ۲۴ امتیاز در مکان پانزدهم جدول ایستاد؛ تیم‌های فوتبال رایکا بابل با کسب ۲۳ امتیاز، سپیدرود رشت با کسب ۲۳ امتیاز و علم و ادب تبریز با کسب ۷ امتیاز به ترتیب در مکان‌های شانزدهم تا هجدهم ایستاده و گزینه‌های سقوط به لیگ دسته دوم هستند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول