اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تشکیل قرارگاه پیشگیری از کرونا ویروس در ساوه

نشست اضطراری مدیریت بحران شهرداری ساوه به منظور بررسی ابعاد شیوع ویروس کرونا، راه‌های اطلاع‌رسانی و پیشگیری از شیوع این بیماری در شهرداری ساوه برگزار شد.

تشکیل قرارگاه  پیشگیری از کرونا ویروس در ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز و به منظور پیشگیری از بیماری کرونا نشست اضطراری مدیریت بحران شهرداری ساوه به منظور بررسی ابعاد شیوع ویروس کرونا، راه‌های اطلاع‌رسانی و پیشگیری از شیوع این بیماری در شهرداری ساوه برگزار شد.

شهردار ساوه در این جلسه گفت: مهم‌ترین مسئله در مبارزه با ویروس کرونا، مشارکت عموم مردم و خودمراقبتی برای کنترل شیوع این بیماری است و فعالیت‌های تمام ارگان‌ها  در شهر بدون همکاری شهروندان نتیجه‌بخش نخواهد بود.

سیدمهدی حسینی با بیان اینکه راهبرد اصلی عبور از این مسئله آموزش شهروندان است، تصریح کرد: به منظور تحقق این امر باید از طریق حداکثر امکانات تبلیغی و بیلبوردها و ابزارهای فرهنگی شهرداری، اطلاع رسانی تصویری،  متنی تاکسیرانی، اتوبوسرانی و هرگونه پوسترهای آگاهی بخش در مراکز عمومی مانند میادین میوه و تره بار، ورزشگاه‌ها، پایانه‌ها و امثالهم انجام شود.

وی افزود: همچنین باید آموزش‌های لازم برای پرسنلی که با مراجعین مردمی سرو کار دارند و کارکنان پاسخگو به شهروندان باقوت انجام شود.

شهردار ساوه در این جلسه بر شستشو و ضد عفونی کردن اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها، تاسیسات عمومی شهری، تجهیز کارگران پسماند و فضای سبز، تعطیلی آبدارخانه شهرداری و استفاده از وسایل شخصی، ضدعفونی کردن وسایل اداری توسط نیروهای خدماتی، موافقت با مرخصی کارکنان دارای علائم بیماری، محدود کردن مراجعات حضوری ارباب رجوع با استفاده از خدمات غیر حضوری و... تأکید کرد.

حسینی با بیان اینکه مراقبت از شهر و شهروندان جهت شیوع این ویروس طی 20 روز آینده نیازمند یک عزم جدی است، افزود: هر چقدر این موضوع مهم از اکنون جدی‌تر گرفته شود در آینده کمتر آسیب خواهیم دید.

وی گفت: محدود کردن مراجعه حضور ی مردم طی روزهای آینده با هدف حفظ سلامت شهروندان انجام خواهد شد و زمینه برای ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی در شهرداری از گذشته پیش بینی شده است. 

شریف حسینی مسئول واحد ایمنی و بهداشت شهرداری به عنوان رئیس قرارگاه کرونا ویروس انتخاب و مابقی مدیران سازمان‌ها و واحدها موظف به همکاری با وی شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول