اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

پوشش امدادی 162 حادثه توسط نجاتگران هلال احمر کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از پوشش امدادی موفقیت‌آمیز 162 مورد حادثه در سطح استان و امدادرسانی به 5 هزار و 808 نفر از حادثه‌دیدگان متاثر از حوادث در دو ماهه زمستان امسال خبر داد.

پوشش امدادی 162 حادثه توسط نجاتگران هلال احمر کردستان

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه وقوع حوادث متنوع جاده‌ای در محورهای مواصلاتی، حوادث برف و کولاک، حوادث کوهستان، رانش زمین و ...امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر کردستان در دو ماهه زمستان امسال طی عملیات‌های صورت گرفته موفق به امدادرسانی به 5 هزار و 808 نفر آسیب‌دیده در حوادث مذکور شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در تشریح جزییات حوادث و امدادرسانی‌های صورت گرفته به وقوع 74 حادثه جاده‌ای در محورهای مواصلاتی، 64 مورد برف و کولاک، زلزله یک مورد، 17 مورد مناسبتی و شهری و حضوری و 6 مورد حادثه کوهستان اشاره کرد و گفت: با حضور تیم‌های تخصصی نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر امدادرسانی‌های لازم ارائه شده است.

محمدی همچنین از انتقال 45 مصدوم و حادثه‌دیده توسط آمبولانس‌های هلال احمر به مراکز درمانی و مداوای سرپایی 11 مصدوم در مدت زمان اشاره شده خبر داد.

وی ضمن تقدیر از عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمراستان گفت: عملیات‌های اشاره شده فوق حاصل تلاش 197 تیم تخصصی عملیاتی، اعزام 140 دستگاه آمبولانس و 681 نفر نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمراستان بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان همچنین از یک سورتی پرواز بالگرد جمعیت هلال احمر بر فراز آسمان روستاهای محصور در برف دیواندره خبرداد و گفت: طی عملیات امداد هوایی هفته گذشته، هلال احمر کردستان اقلام غذایی و جیره خشک را بین روستاهای گرفتار در برف دیواندره کردستان توزیع نمود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول