اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۳ اسفند ‌ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، «مجید عسگری» فرماندار دهلران گفت: میزان مشارکت در حوزه انتخابیه دهلران بالای ۷۰ درصد بوده است.

 وی افزود: کل آرای ماخوذه در این حوزه ۹۵ هزار و ۸۷۰ رای بود که تعداد، آری صحیح ۹۴ هزار و ۹۰ رای بود و هیچکدام از نامزدها در این حوزه انتخابیه موفق به کسب ۲۰ درصد آرا و ورود مستقیم به بهارستان نشدند.

۱۴۰ هزار مترمربع از اراضی ملی در ایلام رفع تصرف شد

«علی اصغر کاظمی» مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در آیین تجلیل از یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان اظهار کرد: طی سال جاری ۱۴۰ هزار مترمربع از اراضی ملی در ایلام رفع تصرف شده است.

وی افزود: این مهم سبب شده تا یگان حفاظت از اراضی این اداره کل در بین یگان‌های مربوطه در سطح کشور حائز رتبه دوم شود.

تولید پایدار در سایه رعایت قوانین و مقررات  HSE محقق می‌شود

«شهریار داری پور» مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه رعایت مقررات HSE باعث تولید ایمن، پاک و پایدار می شود، گفت: برای ارتقاء شاخص‌های حوزه HSE پالایشگاه، علاوه بر بهره جستن از توان و تخصص نیروهای داخلی از ظرفیت علمی پژوهشگران و شرکت‌های مشاور استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه در نقشه استراتژی این شرکت، به وضوح به حوزه HSE تأکید شده است، افزود: در راستای ارتقاء سطح بهداشت، ایمنی و آتش نشانی، محیط زیست، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل، این شرکت در سال جاری پروژه‌های مهمی از جمله استقرار سیستم مدیریت شرایط اضطراری، شناسایی خطرات HAZID و HAZOP، نصب و راه اندازی زباله سوز پساپ، احداث زمین تمرین و اطفا حریق آتش نشانی و غنی سازی جنگلهای اطراف پالایشگاه به انجام رسانده است. 

‍پیشرفت 50درصدی محوطه‌سازی تنگه بهرام چوبین ایلام

«عبدالمالک شنبه زاده» مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌ دستی استان ایلام گفت:  محوطه سازی تنگه بهرام چوبین با اعتبار ۷۰میلیون ریال از محل اعتبارات استانی با پیشرفت فیزیکی ۵۰درصد در حال انجام است.

وی افزود: پروژه زیرساخت تنگه بهرام چوبین با هدف معرفی آثار تاریخی، طبیعی برای سهولت تردد گردشگران و مسافران انجام می‌شود چراکه هر ساله بیش از هزاران نفر از این منطقه تاریخی و تفریحی دیدن می‌کنند.

انتهای پیام/970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول